Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

dinsdag 10 mei 2011

The Stamping Boutique Challenge #6

Het is alweer de 6de challenge bij the Stamping Boutique en het thema deze week is "cirkels". Niet moeilijk, maar wel leuk toch? Met al die leuke spellbinders heb je al snel een cirkel op je kaart zitten.

It's already our 6th challenge over at the Stamping Boutique and our theme this is "circles". Not hard, but real fun don't you think so too? And with all those spellbinders you have a lovely circle befor you know it.


Op de achtergrond heb ik mij lekker uitgeleefd. Ik heb een cirkel beplakt met gekreukeld vloeipapier en hele dunne reepjes papier. Vervolgens ben ik met een sjabloon en distress inkt cirkels gemaakt en die weer met de mini mister natgespoten zodat de inkt uit gaat lopen. Daarna nog wat kleine cirkels en swirls gestempeld.

I really had a go at the background. I glued some crinkled tissuepaper and small pieces of paper on a circle. Then I stenciled some circles with distress ink and added some water with my mini mister so it started to fade a little. Furthermore I added some little circles and swirls.


Ik heb voor deze kaart gebruik gemaakt van de stempel "Aletha", een prachtige afbeelding van een elvenmoeder met kind. Ik heb de afbeelding 2x afgedrukt. Eén afbeelding heb ik met diverse gradaties warm grijs ingekleurd. Uit de 2de afbeelding heb ik een cirkel (hoe kan het ook anders) gesneden en deze met warme kleuren oranje en rood ingkleurd. De gekleurde cirkel heb ik op de zwart witte afbeelding geplakt, zodat het er een beetje uitspringt. Wel een grappig effect vind ik zelf!

For this card I have used a wonderful image called "Aletha", it's a fairymother with her child. I printed this image twice. One I coloured up with different shades of warm grey. The other one I coloured up with warm orange and red, cut out a small circle (what else?) and glued it on the black and white image, this way it popped out a little. I really think this looks quite nice!

Voordat jullie je aan de slag gaan met cirkels vergeet niet de webshop te bezoeken, want alleen vandaag hebben we $1 dag, een hoop nieuwe stempels kosten vandaag allemaal maar $1 SUPERGAAF niet!!

Before you all get started with circles don't forget to visit the webshop today, because today we have $1 day, a lot of new digi's are $1 only, isn't that COOL!!


HAVE A FAIRY NICE DAY!
MIRANDA

10 opmerkingen:

Neline zei

wowww...wat prachtig weer, en weer helemaal toppie ingekleurd;)
groetjes
Neline

Lia zei

Schitterende kaart en wat een mooie bonte kleuren, plaatje is heel lief,

groetjes Lia

Henriëtte zei

Wat een werk heb je eraan gehad, maar het is dan ook een plaatje geworden.

Knuf Henriëtte

Miranda zei

Hoi Miran, hij is mooi geworden! Leuk al die lagen zo.Ik herken de 'inspiratie'! Inderdaad een inspirerend blog van CT!
Lieve groetjes Miranda

handmade by chantal/ handmade gifts and toys zei

wat een werk zeg! het blijven kunst werkjes jou kaarten!

Heide zei

What a beautiful rich card, love the BG paper that you made.

Marian de Maijer zei

Het is een kunstwerk dit knap hoor
En het is prachtig
Groetjes

WencheP zei

Oh my gosh - the colors are absolutely fantastic!

-Wenche

Cards by Jol zei

wauw, ziet er weer zo mooi uit en wat een mooie technieken.

groetjes jolande

Patricia zei

ZOOOOOOOOOOOOO die is gaaf zeg!!!
Mooi gemaakt hoor!
Groet Patricia