Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

maandag 23 mei 2011

Scarecrow!! and DT CALL DYSU

Vandaag een snelle kaart, maar wel eentje met een ontzettend snoezig stempeltje. Deze magnolia heet Scarecrow (vogelverschrikker) en is uit de nieuwe serie en ik vind haar helemaal geweldig. Ze heeft gelijk mijn hart gestolen toen ik haar zag zodat ik haar moest kopen.

Today a quick card, but I did use a totally cute image. It's one of the new Magnolia's and is called Scarecrow. I really thought she's awesome so I really had to buy her. She stole my heart when I saw her.

Ik heb het kaartje eenvoudig gehouden. Ik heb een achtergrond met stempelinkt gemaakt en stempels van viva decor. De kraai is van Tim Holtz en past perfect bij deze afbeelding. Verder alleen nog wat raffia gebruikt.

I kept it quite simple this time. i made a background with ink and some viva decor stamps. I also used Tim Holtz crow, which suits perfect (considering Tilda's name scare CROW). Furthermore I only added some raffia fibres to my card.

---------------------------------------------------------------------

Voordat ik afsluit wil ik jullie nog laten weten dat DYSU op zoek is naar een paar nieuwe DT leden. Dus wil je werken in een leuk team met elke week weer een nieuwe challenge om voorbeelden voor te maken. Meld je dan aan op de DYSU challenge blog en misschien kom jij wel ons team versterken.

Before I go I want to let you know that DYSU is looking for some new DT members. So if you like to work in a great team and make examples for our weekly challenges, hop over to the DYSU challenge blog, enter your name and maybe you are going to be the new member of our team.


HUGS
MIRANDA

9 opmerkingen:

Hélène zei

Less is more! Je kaart is prachtig, Tilda springt er helemaal uit en komt écht tot haar recht.
Tja..deze Tilda is echt weer een "hebbertje"... slechte tijd voor de portomonnee ;-)

Knuf,
Hélène

ps: heb zitten wikken en wegen over de dt-call.. maar op het moment in combi met mijn werk heb ik het druk zat (jammergenoeg!) Had anders zeker een poging gewaagd.

Patricia zei

He Miranda,
GEWELDIG!!!!! is je kaart leuk ook samen met de raaf die past er echt goed bij.
Ik heb ENORM zin in donderdag!!!!
SEE YOU groeten...... Patricia

Neline zei

Hij is weer geweldig! Helemaal super samen met de kraai van Tim!
groetjes
Neline

wil zei

hij is weer erg mooi geworden .en een leuke tilda groetjes van mams

*Vicki* zei

Oh my gosh!! I adore this new image!! This is really sweet with your coloring and design!! :) Really gorgeous creation! Thanks for sharing! Smiles, *Vicki*

Cards by Jol zei

gaaf is íie Miranda en de kraai erbij helemaal super.

groetjes jolande

Lia zei

Wauw Miranda, dit is zeker een schattige Tilda, mooie combinatie,

groetjes Lia

Crea Astrid zei

Wat is je kaart prachtig geworden Miranda.Deze heb je snel gekleurd. Bij mij liggen ze nog ongebruikt. Hihihi. Erg leuk, zo met de kraai erbij. Ik wist niet dat die er ook was!

Groetjes Astrid.

Janna Werner zei

Miranda, this crow shade is fantastic! Love how you mixed the different objects on one card! TFS :) Janna