Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

maandag 16 mei 2011

Pinkalicious!!!

Deze week sponsort the Stamping Boutique de challenge van Stamptacular Sunday en het thema is........... ROZE natuurlijk, maar dat hadden jullie vast al geraden ;-)

This week the Stamping Boutique is sponsoring the Stamptacular Sunday Challenge and their theme is .........PINK off course, but you girls have guessed that already ;-)



Voor deze kaart heb ik Paisley Mermaid gebruikt van de Stamping Boutique. Een ontzettend leuke nieuwe digi van Tracey. Ik heb papier van Docraft gebruikt, spellbinders , lint, bloempjes en plakparels. De achtergrond in de grote gekartelde cirkel heb ik gemaakt met ecoline en arabische gom.

I have used Paisley Mermaid by the Stamping Boutique for my card. One of the latest and loveliest digi by Tracey. DP is by Docraft, furthermore I have used, spellbinders, ribbon, some flowers and pearls. The background in the scalloped circle is made with ink and gum Arabic.


Leuk dat jullie weer even langs zijn gehopt, tot de volgende keer!
Thanks for hopping by, see ya soon!

Hugs
Miranda

14 opmerkingen:

Cards by Jol zei

ik kijk geloof ik door een roze bril, ha ha ha.
super leuk kaartje, wordt je helemaal vrolijk van.

groetjes jolande

Sara zei

Miranda... I just love your creation! I think it looks awesome in pink! I am working my way back into visiting everyone again. Things got a bit crazy there for awhile! LOL! I hope you have a wonderful week! Happy Creating! Sara

Keep It Sweet and Simple zei

Definitely pretty in pink! Love those dies and your creative background.
Caroline xxx

crealinedance zei

Hoi Miranda Leuke kaart.
Wil ik meedoen aan de challenge van gisteren krijg de kaart niet doorgelinkt.Gr.Nel

Marian de Maijer zei

Zier er heel leuk uit
Groetjes

Margo zei

Wat een leuk kaartje !
Heel pinkalicious hoor !
Liefs
Margo

Marja's Stamp Addiction zei

Wat een frisse, mooie en fleurige kaart Miranda.
Erg mooie combinatie.
groetjes Marja

WencheP zei

This is just supercute! Beautiful image, love the pink hair!

-Wenche

Irene (Ivy Swan Cards) zei

Beautiful card Miranda! Gorgeous coloring and I love the flowers and circle frames. Have a great day!

Miranda zei

Hoi Miran, lekker roze hoor, lief kaartje! Tot woensdag, greetz, Miranda

xxxtglxxx zei

wow, this is different! :) what an awesome image! Love your colouring and all the pinkiness - stunning Miranda.

hugs

xxalisonxx

Hélène zei

Hoi Miranda,

Bedankt voor de tip, heb mijn tag gelijk geupload ;-) Ik weet nooit zo goed waar allemaal challenges zijn... maar deze ga ik zeker volgen ;-)

Prachtige kaart heb je weer gemaakt! Mooi ingekleurd.

Groetjes Hélène

Hélène zei

Hoi!

Dat was zeker een goeie tip van jou ;-)

Geweldig zeg, de top 3 en Patricia ook! Het Hobbystunter team doet het goed ;-)

Nu nog een mail in het Engels sturen.. daar zal ik wel even wat werk aan hebben.

Groetjes en een fijne dag,
Hélène

Henriëtte zei

Wat een lekkere roze vrolijke kaart Miranda

Groetjes Henriëtte