Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

zondag 15 mei 2011

PAPER CREATIONS INK challenge #1

Mijn goede vriendin Sara uit America heeft vanaf vandaag haar eigen blog, Paper Creations Ink met om de 14 dagen een nieuwe challenge, tutorials en het laatste nieuws op gebied van craften.
Haar verloofde Michael heeft de site gemaakt en het ziet er allemaal prachtig uit. En een extra reden om eens te gaan kijken is dat mijn 1e tutorial over kleuren met kleurpotlood op de site staat. Stap voor stap laat ik zien hoe ik een afbeelding inkleur met kleurpotlood. En als bonus kun je de door mijn gebruikte afbeelding downloaden om te oefenen.

From today on my good friend Sara from America has her own blog, Paper Creations Ink, with every fortnight a new challenge, tutorials and latest news about crafting items. Her finance made the site and it really looks awesome. And you really should take a look because you can also find my first tutorial about colouring with colourpencils. Step by step I'll show you how I colour up my images. And as a bonus you can download the picture I have used to pratice.


"Stop By Anytime And See All The Latest News, Causes, Tutorials, And Our Most Current Challenge!"

De 1e challenge bij Paper Creations Ink is een sketch, ontworpen door Aletha.
The first challenge over at Paper Creations Ink is designed by Aletha.
En hier is mijn uitwerking van de sketch. Sinds tijden heb ik weer eens een Magnolia kunnen gebruiken. Ik heb het zo druk gehad met al mijn DT werk, dat ik aan de Magnoliaatjes amper ben toegekomen, maar ze blijven toch wel erg snoezig.

And here my card inspired by this sketch. I haven't used a Magnolia stamp for ages so I was happy to use one again finally. I have been so busy with all my DT work that I hardly had time to use these cuties, because that's what they still are.

Het scrappapier is van Tilda, de bloempjes en pareltjes komen van de Hobbybeurs in Zeist.
The DP is by Tilda and the flowers and pearl I bought at the craftfair in Zeist.

Veel plezier met deze sketch en ik ben benieuwd naar jullie creaties! En er is een mooie prijs te winnen, kijk maar op de site, teveel om op te noemen.
Enjoy working with this setch and I'm looking forward to your creations! And you can win a fantastic prize as well, take a look at the site to see what, because it's to much to mention.

HUGS
MIRANDA

11 opmerkingen:

Lia zei

Je hebt Tilda weer heel mooi ingekleurd, mooie zachte kleurtjes heb je gebruikt,

groetjes Lia

Neline zei

Prachtige kaart heb je gemaakt! Leuke sketch, ik heb me al aangemeld als volgster hoor!
Ik ben gek op challenge, tutorials enz...
groetjes
Neline

Hélène zei

Super kaart en mooie sketch.

Zal het blog eens gaan bekijken ;-)

Groetjes Hélène

crealinedance zei

Hoi hoi leuke kaart,Gr.Nel

Crea Astrid zei

Je kaart is erg mooi geworden. Heb hem in het echie mogen bewonderen.

Groetjes Astrid.

Janna Werner zei

Hey Miranda! Totally love your take on that sketch! Gorgeous creation! Hugs Janna

Cards by Jol zei

prachtig kaart, lieve kleurtjes heb je gebruikt, past mooi bij deze lieve Tilda.

groetjes jolande

WencheP zei

Beautiful card, I really love the flowers.

-Wenche

Marian de Maijer zei

Mooie kleuren en je kaart prachtig
Groetjes

Henriëtte zei

HOi hoi,

Leuke kaart heb je gemaakt voor de challenge. Ik heb je tutorial uitgebreid bekeken en me gezellig op het blog als volger aangemeld.

Groetjes Henriëtte

Miranda zei

Hoi Miran, lief Tildaatje en mooie kleurtjes! Ook leuke sketch en heb ff de mooie blogs bekeken. Gaaf je tutorial, ziet er goed uit! groetjes Miranda