Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

vrijdag 22 april 2011

The Stamping Boutique ROYAL WEDDING Challenge!

The Stamping Boutique heeft dit weekeinde Royal Wedding Challenge op SNR, er zijn 3 challenges en iedere dag is er voor 1 dag een freebie van de TSB beschikbaar, dus grijp je kans .
Jullie creaties kan je inleveren tot 29 april en de winnaars worden bekend gemaakt op 1 mei.
Er zijn natuurlijk mooie prijzen te winnen..............

We are celebrating the Royal Wedding at the Stamping Boutique, and therefore we have a challenge over at the SNR. We will have 3 challenges and every day there will be one freebie avaible and only for 1 day, so take your chance. You can enter your creations 'til 29th April and the winners will be announced on May 1st. And off course we have some beautiful prizes to win...........

Vandaag is de 1e challenge en dat is maak je eigen achtergrond.
Ik heb met embossing poeder een goudkleurige achtergrond gemaakt met gouden versiersels.
Zit er dan gelijk koninklijk uit, niet?

Today we have our 1st challenge and the theme is 'make your own background'. I have used golden embossing powder and added some gold embellies as well.


De 2de challenge (pak je freebie morgen) is iets oud, iets nieuws, iets geleend en iets blauw.
Ik het oude swirls gebruikt en een oud stansje om het lint door te regen. Verder heb ik een nieuwe afbeelding en nieuw papier gebruikt, de embossingmal met roosjes heb ik geleend van mijn moeder en in sommige bloempjes zit een blauw strassteentje.

Our 2nd challenge (get your freebie on Saturday) is something old, something nwe, somthing borrowed and something blue. I have used some old swirls (still lying around) and a old die for the ribbon. The image and paper were new, I borrowed the embossingfolder from my mum and in some of the flowers you will see a blue rhinestone.

De 3de challenge is rood, wit blauw en goud en de freebie is op zondag weg te halen. Ik heb blauw, een beetje rood en goud gebruikt. ik kon geen goed scrappapier vinden, dus heb ik nog maar een keer zelf iets gemaakt (wel zo leuk eigenlijk). Nog een leuke gestempelde swirl in het goud, wat mooie strasstenen, wat bloempjes , goudkleurige touw en voila, finito.

Our 3rd challenge is red white blue and gold and get your freebie on Sunday. I have used blue, a little red and gold. I couldn't find suitable DP so I made some myself (again). I have added a golden swirl, some rhinestones, golden ribbon and voila finito!

Veel plezier met de challenges, lever je kaart in uiterlijk 29 april in en vergeet niet je freebies op te halen want ze zijn alledrie erg leuk!!

Have a lot of fun with our challenge, enter your cards before the April 29th and don't forget to pick up your freebies, because they are very cute, al 3 of them.

hugs
Miranda

10 opmerkingen:

Margo zei

Wat een toffe kaartjes Mirande !
Liefs
Margo

Neline zei

geweldig, wat super gedaan.
De kaart met het kerkje vind ik helemaal mooi.
groetjes
Neline

Annemiek zei

Wat een mooie kaarten, vooral de bovenste!

Fijne Paasdagen, liefs, Annemiek

Lia zei

Schitterende kaarten, de bovenste heeft mijn voorkeur, maar de andere zijn ook lief hoor,

groetjes Lia

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaarten zijn het geworden Miranda.
Vooral de bovenste vind ik superrrr. Volgens mij ben ik niet de enigste. Hihihi.

Groetjes Astrid.

Marian de Maijer zei

Prachtige creaties,maar de voorkeur geef ik aan de bovenste
Groetjes

Janna Werner zei

Gorgeous cards, Miranda!!! Have a lovely weekend! Janna

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een super mooie en leuke kaartjes Miranda, prachtig!
Groetjes van Jacqueline

crea-elma zei

Very van de nice!

groetjes Elma

wil zei

ze zijn super alle 3
groetjes mams