Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

vrijdag 8 april 2011

Spesch Release April Chibi's

Vandaag is er weer een release van Spesch Designer Stamps, dit keer zijn het chibi's leuke manga-achtige poppetjes, die erg grappig zijn en leuk om te kleuren.

Today another release by Spesch Designer Stamps, this time they have chibi's, cute litlle mangalike creatures, fun to colour up.


Er komen 3 stempels uit en ik heb hiermee 2 kaarten gemaakt in vrolijke kleuren met het papier van "me and my big ideas".

There are 3 new stamps and I made 2 cards with them in the happy and cheerful coloured DP by "me and my big ideas".


Op de blauw groene kaart heb ik Sora 2 en Chibi Comish Dena gebruikt. De afbeeldingen zijn ingekleurd met kleurpotlood en een blender, omdat het papier dat ik voor de afdrukjes heb gebruikt grover was dan wat ik normaal gebruik en met de blender ik de structuur meer kon op vullen.

Op de roze kaart staat Chibi Comish 2. Bij deze kaart heb ik het houten hekje en de boom van Tim Holtz gebruikt, altijd erg leuk!

For my blue green card I 've used Sora 2 and Chibi Comish Dena. I coloured the images up with colourpencils and a blender, 'cause this time my paper had more structure than usually. With the blender i was able to fill up the structure a little.

For my pink card I've used Chibi Comish 2. I also used Tim Holtz wooden gate and tree, always great to use!


Als jullie nog meer inspiratie zoeken, ga dan eens kijken bij de creaties van de andere DT leden van Spesch Design. Veel plezier!

If you're looking for more inspiration than hop over to the Spesch Design blog, because my fellow DT members made some wonderful creations. Have fun!

HUGS
MIRANDA

12 opmerkingen:

Denise and Louise zei

Lovely cards Miranda and these new images are real cute xx

Tracey Feeger zei

Absolutely gorgeous as always darling. You have coloured them perfectly and love the two on the one cards. Thanks for being such an inspiration.
mwah
Trace

Patricia zei

Wat een schatjes weer Miranda!!!!
Groet Patricia

Neline zei

wat leuk gedaan weer! Ik word er lekker vrolijk van;)
groetjes
Neline

Lia zei

Wat een supervrolijke kaartjes heb je gemaakt, erg flitsend hoor,

groetjes Lia

Cards by Jol zei

ze zijn weer zo mooi, lekker kleurrijk en superleuke afdrukjes.

groetjes jolande

Marian de Maijer zei

Wat een mooie gezellige kaarten, echt zomers van kleur
Groetjes

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtige kaartjes, erg leuk en heel vrolijk!
Groetjes van Jacqueline

wil zei

hoi miranda ze zijn weer geweldig
mooie kleuren
kus van mij

Lori zei

What fun, pretty cards! Thank you for visiting me!

Crea Astrid zei

Ze zijn erg schattig en vrolijk. Van die lieve gezichtjes ook. In het echt is het nog mooier.

Groetjes Astrid.

Mina zei

wow Miranda I love these little cuties and you have coloured them so beautifully...wow wow wow those papers are amazing
Mina xxx