Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

donderdag 7 april 2011

DYSU Challenge #14 YELLOW

Ik kan bijna niet geloven dat er al weer een week voorbij is. De vorige week hebben we jullie echt uitgedaagd, want we hebben minder inzendingen binnen gekregen dan normaal, maar deze week is het weer een makkie. Ons thema deze week is nl "GEEL".

I can't believe another week passed by so quickly. Last week we really challenged you, 'cause we had less entries than normal, but this week is going to be easy again. Our theme this week is "YELLOW".

En natuurlijk hebben we deze week weer 4 leuke sponsors:
And off course we have 4 lovely sponsors again this week:

5 digi's naar keuze uit de webwinkel
5 digi's of choice from the webshop

4 digi's naar keuze uit de webwinkel
4 digi's of choice from the webshop
6 Copic Ciao naar keuze (Noord en Zuid Amerika) overige landen Martha Steward Pons
6 Copics Ciao of choice (North and South America) other countries Martha Steward Punch
set "Oh LA LA"papier van 6x6 inch
set "Oh LA LA" of paper 6x6 inch

Deze week heb ik geluk, 1 kaart voor 2 DT's, heel handig.
De kleur geel is niet echt favoriet om mee te werken, hoewel ik de kaart nu toch wel leuk vind geworden. De afbeelding is van The Stamping Boutique en ik heb deze keer minimaal mijn kleurpotloden gebruikt. Ik heb de techniek "paper piecing" toegepast op deze afbeelding. Heel gemakkelijk. Je drukt de afbeelding af op scrappapier en knipt de stukjes die je wilt gebruiken uit en plakt ze op de afbeelding. Ik heb nog wel wat schaduw aangebracht met mijn potloodjes.
De afbeelding heb ik vervolgens uitgeknipt, een heidens karwei want die kleine wieltjes aan de wandelwagen waren wel erg klein en pietepeuterig.

This week I'm lucky, I made 1 card for 2 of my DT's, very convenient!!
Yellow is not really my favorite color, but now my card is finished I do like it afterall. The image is one of the Stamping Boutique. And this time I hardly used my colourpencils. I applied a new technique (new for me) "paper piecing" on this image. really easy peasy. Just make another print on the DP and cut out the pieces you would like to use and glue them on the image. I did add al little shadow with my colourpencils. I cut out the image which was quite an effort if you take a look at the wheels, I really had to cut out very tiny, tiny bits.




Op zoek naar nog meer "gele"inspiratie? Ga dan naar de andere DT leden van de DYSU challenge blog, want zij hebben weer fantastische creaties gemaakt. Je vindt een linkje naar hun blog op mijn sitebar.

Looking for more "yellow" inspiration ? Go visit the other DT members of the DYSU challenge blog, because they made some fantastic cards again. You can find a link to their blogs on my siebar.


ENNNNNN.......nog 2 weken en dan?????????????????
And ....just another 2 weeks to go and than??????????????



HUGS
Miranda

12 opmerkingen:

Patricia zei

Hey Miranda,

Nog 2 weken en WATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT????????????????
Ik ben Nieuwsgierig hoor!!!!! ha ha
Wat een leuke kaart heel anders dan anders, maar heel leuk/fris!
Ik ga weer mijn best doen hoor.
Groetjes Patricia

Neline zei

Hoi Miranda,
Leuke kaart heb je gemaakt! iets heel anders dat we van je gewend zijn, maar wel supersss.
groetjes
Neline

Cards by Jol zei

wat is íe leuk Miranda, ik pak ook niet zo gauw geel, maar dit is wel heel mooi geworden zo, lief je afdrukje.

groetjes jolande

Denise and Louise zei

Wonderful card Miranda. The paper piecing is great and I love the distressed vintage look - really suits the image. Hugs Denise xx

Miranda zei

Hoi Miran, wat een lief vrolijk kaartje is dit geworden en wat een klus die wieltjes! Ja geel is meestal niet de favouriet, de meeste mensen hebben dit.....gek eigenlijk he want geel is de kleur van de zon en de warmte. lieve groetjes Miranda

crealinedance zei

Hoi Een gezellige zonnige kaart.Gr.Nel

Janna Werner zei

Miranda, your card is so gorgeous and sweet, detailled like always! TFS Janna

Lia zei

Wat een prachtige gele kaart heb je gemaakt, heel gezellige uitstraling,

groetjes Lia

Peggysue zei

Well Miranda, your painstaking efforts sure paid off with a gorgeous card. Love the swirls and flowers and the distressing!
Hugs,
PeggySue

WencheP zei

It's so cute! Love the flowers and the thorn paper.... gorgeous card!

Hugs,
Wenche

Jo zei

This is so sweet Miranda!

Christy Dillman zei

Such a wonderful card, vintage feel!

Hugs,
Christy