Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

maandag 21 maart 2011

TSB sponsoring challenge blog "Stamp with fun"


Vandaag heb ik een heel lief kaartje om met jullie te delen. Het is met een van de nieuwe stempels van the Stamping Boutique, wat een snoepie he?

Ik heb de kaart gemaakt voor de challenge blog "Stamp with fun" die deze week als thema heeft "lente" (hoe kan het ook anders in deze tijd van het jaar).

I've got a very lovely card to share today. I made it with one of the new images by the Stamping Boutique, isn't she totally cute?

I made this card for the challenge blog "Stamp with fun" and their theme this week is "spring" (what else could it be this time of year)!


Ik heb een easelcard gemaakt, met het papier van Maja Design. Ik kan geen genoeg krijgen van dit mooie papier. Verder heb ik bij deze kaart een doosje gemaakt met theelichtjes erin.
Het doosje is verder nog versierd met bloempjes met parelsprietjes van de Hobbystunter en een hartje van Marianne Creatables.

I've made an easelcard with DP by Maja Design. I really can't get enough of working with this absolutely gorgeous paper. I've made a small box as well filled with tealights. I've used some flowers with little pearls (bought at the Hobbystunter) and a small heart made with Marianne creatables.

Op de voorkant heb ik met een nestabillity een mooie vorm gesneden en de randjes beïnkt. Strik er om heen en op de kaart geplakt. Ook hier nog een hartje (Marianne Creatables) gebruikt en een paar leuke bloempjes met parelsprietjes gebruikt. De bloemen waren wit, maar heb ik met een aquamarker een andere kleur gegeven.

I've used a nice nestabillity shape for the front and inked the edges. i also added a ribbon and some flowers with pearls. Furthermore another heart made with the Marianne creatables.
The flowers were white, but I coloured them up with my aquamarkers.


Close-up

have a nice day!

hugs
Miranda



14 opmerkingen:

wil zei

hallo miranda ook deze is weer erg leuk
en mooi de kleuren zijn weer geweldig
groetjes mams

crealinedance zei

hoi Miranda Ziet er weer top uit.Gr.Nel

Deb Mitchell zei

Hi Miranda,

Ohhh your card & box are just so so beautiful- absolutely gorgeous & thank you for the comment on my blog.

Hugz, Deb

Annemiek zei

Wat een prachtige easel! Dat plaatje is ook weer superlief!!

Liefs, Annemiek

Henriëtte zei

Die is mooi Miranda. Super gewoon.
Ik zag dat ik nog geen volger bij je was, maar ben dat wel gezellig geworden.

Groetjes Henriëtte

Neline zei

oohhh..wat prachtig weer zeg! echt helemaal super en het afdrukje is ook al weer zo leuk.
groetjes
Neline

Cards by Jol zei

ziet er weeer super uit, lief afdrukje en schitterend afgewerkt.

groetjes jolande

Patricia zei

Prachtig weer Miranda!!!
Ik heb mijn spullen ook nog niet opgeruimd hoor ik zit er nog ff van te genieten. Enne.....jij 1 kast maar erbij ik zit aan een aanbouw te denken HAHAHA.
Groetjes Patricia

Heide zei

This is just lovely! You have such a wonderful coloring technique.

Lia zei

Supermooie creatie weer Miranda, ja papier blijft geweldig he? En er is zo heel veel van, vind de stempel ook supermooi,

groetjes Lia

Monika/Buzsy zei

Such a pretty set. Love the paper, the sweet image, the colors... lovely embellishments. :o)

Christy Dillman zei

GORGEOUS is all I can say, truly talented!

Hugs,
Christy

xxxtglxxx zei

wow Miranda! :)

What an amazing gift set!... I adore the colours in this and the very adorable image you have used! I love this - its so, so pretty. :)

Colleen zei

So pretty and unique - your coloring amazes me!