Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

dinsdag 8 maart 2011

Spesch Release

Vandaag is er weer een nieuwe release van Spesch Designer Stamps, 2 gothic girls van Max en een snoezig lief konijntje van Sylvia.

Today Spesch Designer Stamps is releasing some new gorgeous stamps. 2 gothic girls by Max and an adorable bunny by Sylvia.


Goth easter by Max. Met deze stempel heb ik een tag gemaakt. Verder heb ik het mooie papier van Curio Basic Grey gebruikt en mijn nieuwe snijmal van Die-namics.

This is Gotheaster by Max. I've made a tag with this stamp. Furthermore I've used some pretty DP by Basic Grey, Curio and my new die bu die-namics.

Dit is Littlered van Max. Zeg maar Roodkapje maar dan lichtblauw....lichtblauwkapje, klinkt toch minder niet? Voor deze kaart heb ik de nieuwe lijn van Maja Design papier gebruikt. Ik vind dit zo prachtig papier, krijg er geen genoeg van. ook hier weer mijn nieuwe snijmal gebruikt.

This is Littlered by Max. Say Little Red Riding Hood but than in babyblue....like babyblue riding hood, doesn't sounds so well does it?
I've used my new DP by Maja Design, such lovely papers, I can't get enough of it. And again I've used my new die folder.

De laatste kaart voor vandaag is een snoezig paashaasje van Sylvia. Hier heb ik mijn nieuwe Tilda papier bij gebruikt. Ook ontzettend leuk papier.

My last card for today is a very adorable Easter Bunny by Sylvia. I've used my new Tilda DP for this card. Another great line of DP.

Vergeet niet ook een bezoekje te brengen aan mijn mede DT leden, want zij hebben weer fantastisch mooie kaarten gemaakt.Je kunt een link naar hun blog vinden in de sidebar.

Don't forget to visit my fellow DT members, 'cause they made some gorgeous cards again.
You can find a link to their blogs on my sidebar!

Have Fun

hugs
Miranda

14 opmerkingen:

kaylou zei

Gorgeous Miranda...I LOVE your style of colouring... fab work Hun.
Kaylou xx

Tracey Feeger zei

Miranda as always you have done an amazing job. Thanks for being such a valuable team member. Keep up the amazing work.
mwah
trace

Patricia zei

Zo wat MOOI weer Miranda.
En wat een leuke snijmal is dat zeg!
en dat kleurwerk............. ahhhh daar droom ik van zo mooi haha.
Ik heb de stansen naar je opgestuurd.
Groetjes Patricia

wil zei

hallo miranda
dat zijn ook weer leuke
tag en kaart nou ik vind blauwkapje ook wel mooi het is weer eens wat anders
groetjes mams

Neline zei

Hoi Miranda,
Wat een gave kaarten weer. Leuke snijmal..(ik heb hem ook gescoord;))
groetjes
Neline

Cards by Jol zei

ziet er weer super uit, het konijntje vind ik zo snoezig.

groetjes jolande

Miranda zei

Hoi Miran, ziet er weer toppie uit! Gave snijmal! Groetjes Miranda

Lia zei

Ziet er weer prachtig uit, beide kaartjes even mooi, ja de snijmal is zeker supermooi.

groetjes Lia

crealinedance zei

Hoi Miranda Zie er weer toppie uit.Die rand doe het mooi.Gr.Nel

Marian de Maijer zei

Wat een prachtige kaarten en een hele mooie rand heb je
Prachtig
Groetjes

Annemiek zei

Wow, wat een gave kaarten, vooral de middelste, maar dat komt misschien omdat ik het papier zelf ook heb gekregen!

Liefs, Annemiek

Peggysue zei

These are both beautiful cards Miranda! Love the coloring. I can't decide which one I like best!
Hugs
PeggySue

Crea Astrid zei

Wat zijn het weer prachtige kaarten geworden Miranda. Hele lieve stempeltjes ook, zo met die lokken voor de ogen. Dan hebben ze wel iets grappigs over zich zo.

Groetjes Astrid.

Collette zei

Oh,Miranda, your cards are stunning - you've become my new Hero! ;) I want to make cards like you when I grow up, lol.