Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

zaterdag 5 maart 2011

ONE STOP BLOG HOP AT TSB

[image]
Vannacht om 24:00 uur EST (in America, ongeveer om 8:00 uur in Nederland) start de nieuwe one stop BLOG HOP van the Stamping Boutique. One Stop??? Inderdaad, deze keer hoppen we niet van blog naar blog maar blijven we op de TSB challenge blog. Alle DT leden hebben een kaart gemaakt, maar we hebben onze naam er niet bij gezet. Jullie mogen beslissen wie de mooiste kaart heeft gemaakt. Ik hoop natuurlijk dat jullie mijn kaart herkennen en uitkiezen als de mooiste of leukste. Ga naar de TSB challenge blog , bekijk alle kaarten en laat een berichtje achter waarin je verteld welke kaart je het mooiste vindt.
Uit alle berichtjes wordt een winnaar getrokken ennnnnnnnnnn...de kaart met de meeste stemmen krijgt ook een prijs.
As maandag kunnen jullie mijn kaart hier zien,
maar tot die tijd mogen jullie raden welke het is ;-)

Today at 12.00 hrs AM EST (in America, about 8 o'clock in Holland) we have a special one stop BLOG HOP at the Stamping Boutique. One Stop??? Yes indeed, this time we won't hop from blog to blog, but we do stay at the TSB challenge blog. All the DT members made a card, but this time we didn't put our name on it. You girls may decide which card you like best. Off course I hope you will recognise my card and choose it as the prettiest or funniest one. So please go to the TSB challenge blog , take a look at all the cards and leave us a comment to tell us which one you like best. Out of all the comments a winner will be drawn annnnnndddd...the card with the most votes will win a prize as well.
On Monday you can see my card here on my blog but until then you will have to guess ;-)

HUGS
Miranda

5 opmerkingen:

Patricia zei

oh ik ga kijken......
Ik denk dat ik hem er wel uit kan halen?????
Gr. Patricia

Patricia zei

Kijk jij maar of ik je heb gevonden op de site.
Gr. Patricia

xxxtglxxx zei

Im off to vote! ;)

Love your card Miranda! :)

hugs

xxalisonxx

Cards by Jol zei

hoi hoi,
Ik heb gestemd hoor.

Groetjes jolande

Crea Astrid zei

Hoi Miranda,

Heb gestemd vanmorgen hoor. Heb op....... #1 gestemd. Hihihi. Vonmd deze erg mooi geworden. Vond #9 ook erg mooi. Maar er kan maar op één kaart natuurlijk gestemd worden natuurlijk.

Heb je nog een boel gekocht vandaag?


Groetjes Astrid.