Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

donderdag 17 maart 2011

DYSU Challenge # 11

Vandaag al weer challenge #11 bij de DYSU challenge blog. Het thema deze week is "strikken" en dan bedoelen we ook echt strikken, van die hele mooie grote opvallende strikken.

It's already challenge # 11 at the DYSU challenge blog. Our theme this week is "add a BOW" en we mean a real BOW, those huge impressive eyecathing bows.


Voor mijn kaart heb ik een stempel gebruikt van Jelly Park, Fairy Duo, een schatje niet?
Ik heb hier ook het prachtige Maja Design papier gebruikt. De strik heb ik gemaakt (met een beetje hulp van mijn moeder want ik was weer te ongeduldig) door een stuk lint dubbel te vouwen en aan de ene kant de bovenkant te rijgen en aan de andere kant de onderkant. Wanneer je de rijgdraad aantrekt, gaat het lint krullen en krijg je deze strik.

I have used an image by Jelly Park, called Fairy Duo, such an sweetie isn't it?
I have used the beautiful DP by Maja Design. I made this bow (with a little help from my mum, because I was to inpatient) by folding a piece of ribbon in 2 halves. One side you thread (sew, string???) the top and on the opposite side the bottom of the ribbon. Pull the thread together and a nice curl appears.




Ook deze week hebben weer leuke sponsors met fantastische prijzen:
This week we have some wonderful sponsors and some fantastic prices again:



Veel plezier met het maken van een nieuwe kaart voor deze challenge, ik kijk alweer uit naar jullie creaties. En bezoek voor meer inspiratie mijn mede DT leden van DYSU, je vindt linkjes naar hun blogs op mijn sidebar.

Have fun making your new entry for this challenge, I can;t wait to see where you girls come up with. En pay my fellow DT members a visit as well for some more and fantastic inspiration. You can find links to their blogs on my sidebar.

HAVE FUN!!
Miranda


19 opmerkingen:

celia zei

Wow Miranda! Dit is een pracht van een kaart!!! Super ingekleurd....een echt sprookje!!!
Fijne dag nog,Celia.

Caroline zei

Super mooi kaartje!! Mooi papier he? Ik heb er pas een doosje merci meegemaakt!!!

Fijne dag nog!!

Liefs Caroline

Lia zei

Prachtige kaart Miranda, leuke stempel, mooie strik/bloem en ja laat ik over het prachtige papier maar niets meer zeggen haha,

groetjes Lia

Annemiek zei

Haha, laat ik dit papier nou ook heel mooi vinden, mijn voorraad gaat erg hard! En je afbeeldingen zijn ook weer super.

Fijne dag! Groetjes, Annemiek

Neline zei

Gave kaart weer, mooie strik, gave stempel!
en dat papier...mjammie....ik heb het nog niet gebruikt hoor, veels te mooi;)
Neline

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart. Echt een lievertje. Waar moeders al niet goed voor zijn. Mooie strik hoor. Het papier vind ik ook erggggg mooi.

Groetjes Astrid.

Cards by Jol zei

super kaartje, prachtige strik, heel mooi papier en het afdrukje, zo lief en weer schitterend ingekleurd.

groetjes jolande

Denise and Louise zei

100% gorgeous Miranda. I love what you have done with the image and those bows are fantastic. I love it. Hugs Denise xx

WencheP zei

I love your coloring! It's fabulous! ....and those bows are just gorgeous!

Hugs,
Wenche

Jo zei

So sweet! Love all the purples!

wil zei

hallo miranda
vooral die strik die is mooi hahaha
de kaart is weer schiterend
droetjes mams

Marian de Maijer zei

Prachtig je kaart en de strik super
Groetjes

Patricia zei

Hij is weer PRACHTIG!
Ik weet niet of ik het deze week red om wat te maken(druk weekend vooral zondag HAHA)
Ik probeer het uiteraard wel!
Groetjes Patricia

xxxtglxxx zei

Miranda this is so so pretty!

Gorgeous image - never seen this anywhere before, but its beautiful, and coloured so sweetly.

Love your doily, DP, colours and the organza bows are just stunning.

hugs

xxalisonxx

Peggysue zei

Another beautiful card Miranda! Amazing how those DP are such a great match to each other and one is an inverse in color. Neat effect. Love those fluffy bows-or flowers, so dainty. You say you don't have patience, yet you cut out those images!! You must have some patience after all!
Hugs
PeggySue

Janna zei

These bows are just fantastic, Miranda! The card is lovely, like it was telling a fairy-tale! Janna

Marcy zei

Gorgeous, Miranda! Love all the purple pattern papers and that bow is just fabby!!

*Alison* zei

Miranda,
Thank you so much for all your help while I was gone.. your creation is just beautiful.. I am blessed to have you on my team.. HUGS

princesskitten zei

Love the way you have got them running free - great idea