Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

maandag 14 maart 2011

Black, grey and white

Vandaag een kaartje voor een nieuwe challenge blog "Crafty Cardmakers spotlight challenges".
Ik heb nog geen idee hoe laat de challenge vandaag bij de CCSC van start gaat, maar het thema is in ieder geval "maak je eigen achtergrond". En hoewel er ontzettend veel leuke papiertjes zijn om mee te spelen, vind ik het maken van achtergrondjes toch erg leuk om te doen.

The Stamping Boutique sponsort deze 1e challenge en ik heb daarom ook 1 van Tracey's leuke elfjes gebruikt. Ik heb alles dit keer monochroom gehouden, zodat het net een oude zwart/wit foto is geworden.
Voor de achtergrond heb ik de uigebloeide paardenbloemstempel gebruikt en een gaatjes mal voor de stippels. Ik heb de bloem 1x wit geƫmbosst en verder met zwarte inkt gestempeld.
Verder heb ik mijn nieuwe Tim Holtz mal gebruikt, een fotofilmpje. Ik heb 1 van de andere elfjes van Tracey verkleind zodat het in de fotostrip paste. Als laatste nog een paar bloempjes gesponst met meeldraadjes en pareltjes.


Today I have made a card for a brand new challenge blog, "Crafty Cardmakers spotlight challenges". I haven't got a clue at what time the new CCSC wil go on air, but the theme for this week is "make your own background".
There are so many lovely DP's to work with, but I really enjoy making me own paper.

The Stamping Boutique is sponsoring this challenge, so I 've made a card with one of Tracey cute fairies. I made a monchromatic card this time and I used black grays and white, so it looks like a old photograph.

For the background I have used a stamp of a dandylion and a folder with dots. I have used white embossing powder on one of the prints, the other prints are made with black ink. Furthermore I have used my new Tim Holtz photostrip die. I made one of Tracey's fairies very small so it would fit the photostrip. I also made some punchflowers with stamen and pearls.



Have a nice day!

hugs
Miranda

18 opmerkingen:

Lia zei

Geweldige kaart in 2 kleuren, heel mooie achtergrond heb je gemaakt, vind hem echt supermooi,

groetjes Lia

Caroline zei

Hey Miranda

Wat een super mooi kaartje!! Hier hou ik wel van! Alles verder goed met je?

Groetjes Caroline

jans zei

super mooi kaartje in het zwart wit grt jans

Annemiek zei

Ik vind zwart-wit altijd best moeilijk, maar jij laat hier zien dat het zeker de moeite waard is! Hele mooie kaart!

Miranda zei

Hoi Miran, mooi monochrome kaartje geworden, je bent wel blij met de bloem he? Moet toch ook die Tim mal eens gaan gebruiken, hij is leuk! Groetjes Miranda

Patricia zei

Wat een Plaatje Miranda!
Erg mooi zo met de paardebloem en je strip is ook super!
Groeten Patricia

Neline zei

Hij is gaaf! echt super gedaan!!!!
Leuk weer een nieuwe challengeblog;)
groetjes
Neline

Heide zei

Fantastic card! Beautiful BG paper.

crealinedance zei

Hoi Miranda Super kaart,leuk die achtergrond hou ik van.Gr.Nel

Michelle Single zei

Miranda - this is absolutely stunning! Wow!!!!

Cards by Jol zei

Miranda wat een super gaaf kaartje heb je weer gemaakt,
Knap zo helemaal in het zwart/wit, mooi met de paardebloem en de filmstrip en dan ook nog dat ienie mienie elfje, SUPERRRRRRRRRR.

groetjes jolande

WencheP zei

This is gorgeous! I just loooooooove it!

Hugs,
Wenche

Cheryl zei

WOW - your monochrome card is gorgeous! I love how you used the film strip. Beautiful work!

Collette zei

This is ADORABLE, Miranda - I love everything you've done!

Miep zei

Wat is hij mooi! prachtig dat zwart wit.liefs Miep D.

xxxtglxxx zei

Stunning in shades of silver, white and black. Absolutely breathtaking Miranda :)

this is so unsual you just want to keep looking at it.

Amazing card hun,

hugs

xxalisonxx

Christy Dillman zei

Love this, so creative!

Hugs,
Christy

Colleen zei

This is beautiful! I love the black and white - very elegant.