Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

maandag 21 februari 2011

Sweet Pea Stampers DT Call!!!!

The Sweet Pea Stampers zijn op zoek naar een Design Team member en aangezien ik Sweet Peas erg leuk vind om mee te werken, dacht ik "ik waag een kansje". Gelukkig had ik net mijn nieuwe stempels binnen dus hup aan de slag met kleurpotlood en papier!

Waarom wil ik deel uit maken van het Sweet Pea Stampers team? Wel waarom niet, het zijn ontzettende mooie stempels om mee te werken en elke kaart wordt er net een sprookje mee. Daarnaast is het leuk om medecrafters te inspireren en om te laten zien wat voor mooie kaarten je met deze fantastische stempels kunt maken.


Sweet Pea Stampers are looking for a Design Team Member and because I like colouring Sweet Pea stamps very much I thought "why not give it a try". Lucky me, my new SP stamps just arrived, so I went for it with my colourpencils and DP's.

Why would I like to be on the Sweet Pea Stampers team? Well why not, these stamps are so gorgeous, every card tells you a little fairytale. Furthermore it's fantastic to inspire fellow crafters and show them the lovely cards you can make with these wonderful stamps.

Ik heb vandaag 3 nieuwe kaarten om te laten zien en eentje van vorige maand, maar omdat ik deze erg mooi vind, doe ik hem er bij voor de DT call. Ik moet toch mijn mooiste kaarten laten zien!

Today I have got 3 new cards to share and 1 oldie from last month, but I really liked this one so I added it just for the DT call. Afterall I must show my best cards for this call!


Voor deze kaart heb ik Tilda papier gebruikt in mooie lila roze tinten, gecombineerd met zwart. De swirl is van Magnolia, het kaartje van Marianne Design creatables, bloempjespons en strass steentjes. Het borderrandje is gemaakt met een Nellie Snellen snijmal.

I have used Tilda papers for this card, with lovely lilac, pinky colours and some black. The swirl is by Magnolia, the tag is by Marianne Design creatables, flowerpunch, strasstones and the border is a Nellie Snellen die.



Bij deze afbeelding wilde ik persé een rode paddenstoel. Niet handig om eerst te kleuren en dan pas papier erbij te zoeken, maar gelukkig paste de serie Curio van Basic Grey er perfect bij.
Ook hier de bloemenpons gebruikt en plakparels en een takje van Marianne Design creatables.
de randjes van het papier heb ik met inkt bewerkt.

I really wanted a red toadstool for this image. But it's not clever to colour the image first and then look for some matching DP, but lucky me Curio by Basic Grey matched perfectly. I have used my flowerpunch here as well. Furthermore I have used some pearls and a branch by Marinne Design creatables. On the DP edges I have used some ink.

De derde kaart was ook zo leuk om te kleuren, hier komt alles wat ik leuk vind bij elkaar, elfjes, dieren, insektjes en paddenstoelen. Bij deze kaart heb ik prachtige papier van Maja Design gebruikt. De overige materialen zijn bruin gestreept lint, groen fluweel lint, bloemenpunch, tak van Marianne Design creatables, borderrand Nellie Snellen en plakparels. De randjes van het papier heb ik bewerkt met de distresser en inkt.

My 3rd card was a big pleasure to colour, everything I like comes together in this image, fairies, small animals, insects and toadstools. For this card I have used Maja design papers, which is absolutely gorgeous. Other materials are brown striped ribbons, green velvet ribbon, flowerpunch, branch by Marianne Design creatables, border by Nellie Snellen and some pearls. The paperedges are distressed and inked.

Als laatste mijn kaartje van vorige maand. Deze kaart is mysterious zwart met zilver.
Volg de link om te zien hoe ik deze kaart heb gemaakt.

My last card is from last month. This is a mysterious black card with silver details. Follow the link to find out how I made this card.

HUGS
MIRANDA





16 opmerkingen:

Sara zei

Good Luck Miranda! You do such beautiful work, I can't image them not wanting you to fill that position! I LOVE this cards that you have created! Also... I have a question... I thought I read somewhere that you have written books... can you email me at artsbysara@gmail.com and let me know more about them? I would really appreciate it! Curious to see if they are about arts and coloring and such! Have a wonderful week! Happy Creating! Sara

Lia zei

Schitterende kaarten Miranda, als ik moest kiezen, zou ik het echt niet weten, denk de derde in de rij, omdat ik daar de kleurencombi super vind, het zijn allemaal weer toppertjes en succes natuurlijk!

Groetjes Lia

Cards by Jol zei

het is weer een feestje om bij je langs te komen, wat een prachtige creaties, het lijkt wel een sprookje waar je zo binnen stapt, PRACHTIG.

groetjes jolande

Patricia zei

o o o o o Wat zijn ze weer FANTASTISCH!!!!!!!
Wat een mooie kaarten en ook je stempels vind ik prachtig.
Nou als ze jou niet kiezen zijn ze...... hihi
Groetjes Patricia

Miranda zei

Goedemorgen Miran, wat een mooie kaartjes heb je weer gemaakt en natuurlijk kom je in het SP DT team!Heel veel succes he, groetjes Miranda

Neline zei

Dat moet gaan lukken hoor met deze kaarten!
ze zijn stuk voor stuk weer prachtig.
groetjes
Neline

Miranda zei

He je hebt er nog een bij gezet, die is helemaal prachtig, gaaf rood! greetz, Miranda

Michele zei

Such gorgeous cards Miranda. Love the images you've used and the colours also. Hugs Michele x

Marian de Maijer zei

Wat een beeldige creaties, jij maakt je kaarten ook helemaal echt met diepte erin super gaaf en de kleuren geweldig. Ik blijf oefenen met de derwentpotloden. vind het heel leuk om hiemee te oefenen. Dus kijk heel graag naar jouw kaarten
Groetjes

Janna zei

Huuu your blog is new :D love it, looks like spring time! The cards are beautiful, cross my fingers for the DT!!
Hugs Janna

Vanessa (aka V'ness, Nessa, oldschool) zei

all very beautiful!!!
you have a very elegant style!!!
thanks for trying out for our dt...good luck!

Crea Astrid zei

Wat zijn ze stuk voor stuk weer mooi Miranda.
De laatste had ik in het echt mogen bewonderen, maar van de anderen weet ik het niet meer. Vind de stempels ook erg mooi. De kaart met rood vind ik ook erg superrrr.
Ik denk dat het wel goed zit met dat plaatsje in het DT team hoor. Dit is echt jouw ding.

Groetjes Astrid.

Annemiek zei

Nou Miranda, als jij niet in hetDT komt weet ik het niet meer hoor. Supergaaf! Ik heb maar 1 stempel van Sweet Pea, maar ik vind ze super.

Lieve groetjes, Annemiek

Denise and Louise zei

Good luck Miranda - the cards are absolutely gorgeous. Hugs Denise xx

xxxtglxxx zei

Oh My Goodness Miranda - these are all so breathtaking! wow.

I really couldn't pick a favourite, they are all stunners and very inspirational. Loving all the die-cuts and the little flowers, they meander so perfectly across the card and really give it an ethereal feel.

Beautiful work, I really wish you luck! :)

hugs

xxalisonxx

Happy Days zei

Stunning cards. Thanks for entering the Sweet Pea Stampers DT call. Wishing you the very best of luck.

Claire x