Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

vrijdag 11 februari 2011

The Stamping Boutique digi day

Afgelopen zaterdag hield The Stamping Boutique een digi-day op Paper Craft Planet. Dat was erg leuk. Door de tijdsverschillen was het voor mij van 8 tot 10 uur 's avonds.
Er waren 3 challenges en een moeilijke quiz over Valentijn. Ik dacht eerst dat het de bedoeling was dat we tijdens digiday de kaarten gingen maken en ik dacht nog dat wordt hard doorwerken want 3 kaarten in 2 uur......
Toen ik vroeg hoe iedereen het toch voor elkaar kreeg zoveel te chatten en gelijk kaarten te maken, kreeg ik snel door dat we alleen gingen chatten. En dat is wel leuk. Zo ben je op hetzelfde moment in gesprek met iemand in Amerika, Australiƫ, Duitsland, Noorwegen en nog veel meer landen.
De kaarten heb ik achteraf nog gemaakt.

Last Saturday The Stamping Boutique held a digi-day on Paper Craft Planet, which was great fun. Due to time differences it was from 8 till 10 'o clock in the evening (local time). They had 3 challenges and a very difficult quiz about Valentine. At first I thought we had to make the cards within those 2 hrs...and I really had to work my socks off to get some finished. When I asked how the others managed to chat and make cards at the same time I found out that we only chat. And that was big fun. At the same time you're able to talk to someone in America, Australia, Germany, Norway and a lot of other countries.
I finished my cards later on.


De 1e kaart is een Valentijn kaart zonder rood of roze.
The first card is a Valentine card without red or pink.

Tracy, eigenares en ontwerpster van TSB, heeft ons voor deze avond een aantal gratis stempels gegeven om te gebruiken, gaaf toch!
Deze stempel heeft "Audrey with a heart". Echt een snoepie!
Ik heb voor de kaart verder nog de nieuwe creatables van Marianne Design gebruikt, en een spellbinder, een blauw paarslintje en paarsige bloempjes van Magnolia.

Tracy, owner and designer for TSB, provided us some free digistampos for this night, isn't that sweet? The name of this stamp is "Audrey with a heart", I think she's is cute!
Furthermore I've used the new creatables by Marianne Design, a spellbinder, a blue purple ribbon and some purplish flowers by Magnolia.

Voor de 2de kaart moesten we een stukje sheet verwerken.
Ik heb het stukje bestempeld en met embossingpoeder bewerkt, het effect is hierdoor erg mooi.
Ook deze stempel is van TSB (mocht ik zelf uitkiezen toen ik DT member werd), de naam is "pocket patootie girl", wat een schatje niet?

Verder nog een labeltje van Marianne Design Creatable, bloempjes met de pons en een takje van Magnolia Doohickey en blauwe plakstras.

On the 2nd card we had to use some acrylic. I stamped mine and used embossing powder on it, the effect is stunning. I've used another stamp by TSB (I could pick some when I became a DT member) and her name is "Pocket Patootie Girl" and isn't she adorable?

Furthermore I've used the marianne Design Creatable tag, some punched flowers. leaves by magnolia Doohickey and some strasstones.



Ik had geen tijd genoeg om nog een 3de kaart te maken.
I didn't have enough time to make a third one.

Op 19 februari houden we bij TSVB een bloghop, dus schrijf vast op in je agenda, want dat wordt vast super leuk!
At 19th of February we have a blog hop at TSB , so don't forget and make a note in your diary, because it's going to be fun!


HUGS
Miranda

12 opmerkingen:

Annemiek zei

Ze zijn weer leuk hoor. Geinig om zo internationaal bezig te zijn!
Fijn weekend gewenst, liefs, Annemiek

Cards by Jol zei

ze zijn weer super, super, super mooi.
de onderste heb ik in het echie mogen bewonderen en het gestempelde "kant" vind ik helemaal super.

groetjes jolande

Marian de Maijer zei

Ziet er weer super uit en zo mooi gekleurd Gaaf
Groetjes

Crea Astrid zei

Ja had het van de week verteld, dan is je dag aardig gevuld. Wel grappig met zoveel mensen uit verschillende landen.

Je kaarten zien er super uit, met mooie en grappige stempels.

Groetjes Astrid.

xxxtglxxx zei

Thank you so much for visiting my blog and your lovely comments :)

These two cards are adorable! The little cutie in the flower pot just made me smile so much - I love it!

have a great weekend

hugs

xxalisonxx

Lia zei

Prachtige kaarten heb je weer gemaakt, mooi dat donkere paars, maar vind ze allebei gaaf hoor,

groetjes Lia

Dezinaworld zei

Wow what a beautiful job you do on the colouring, love both of these
have a lovely weekend my friend
hugs June

Patricia zei

Oh wat zijn ze weer leuk zeg!
Ik vond het weer heel Gezellig om jou en je moeder te zien vandaag!!!!
En ik vind je haar in t echt GEWELDIG TOF.
Groetjes Patricia

Tracey zei

What gorgeous cards, lol at your chatting and crafting comment - I have never been able to do that either but shhhhhhh dont tell my husband, I always tease him that only men can't multi task xxx

Collette zei

Love both of your cards, Miranda - they're so sweet - lots of attention and detail!

Cheryl zei

Both cards are just adorable!

Mina zei

wow Miranda two stunning cards, the image are coloured to perfection
Mina xxx