Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

donderdag 3 februari 2011

DYSU 5th CHALLENGE- RED RED HOT

Het is ongelooflijk hoeveel deelnemers er mee doen aan onze challenge, echt super en ik zie de meest prachtige creaties voorbij komen.
Deze week alweer challenge #5 met als thema:

It's nearly unbelievable how many entries we have on our challenges, really awesome and I see the most wonderful cards passing by.
This week we already have challenge #5 and this week's theme is:

RED HOT



Ik heb voor deze challenge de volgende kaart gemaakt met een digistamp van Sassy studio designs, little Honey's Briar rose, ze doet me een beetje denken aan Betty Boop. Het papier is van Basic Grey. De klaproosjes zijn van Rayher en de hartjes komen bij de Hobbystunter vandaan.

For this challenge I made a card with a Sassy Studio Designs digistamp, little Honey's Briar rose, she reminds me a little of Betty Boop.
The DP is by Basic Grey. The poppies are by Rayher and the embellishments are from the Hobbystunter.




Deze week hebben we 3 sponsors met fantastische prijzen:
This week we have 3 sponsors with fantastic prices:

TLC Creations is giving the winner a $10 Gift Certificate for digital images.


Sassy Studios Designs lets the winner choose four digi images from their store


Copic Marker Scrapbooking is giving the winner 6 Copic Ciao Marker


Vergeet niet op de DYSU challenge blog te kijken of je misschien in de prijzen bent gevallen vorige week. En misschien sta je wel in onze TOP 3!!
En ik kijk alweer uit naar jullie RED HOT creaties.

Don't forget to check the DYSU challenge blog, you might be last week winner or maybe you even made it to our TOP 3!!
And I'm looking forward to your RED HOT creations this week

TTFN
Miranda

14 opmerkingen:

Neline zei

en rood is tie! geweldig, ik vind rood toch wel een hele mooie, warme kleur. Super leuke digi.
groetjes
Neline

Patricia zei

PRACHTIG!!!! Wat is tie weer supers.
Ik ga ook deze week de uitdaging weer aan hoor.
Ik word er wel fanatiek van hoor!!!!
Groetjes Patricia

Jo zei

She is fabulous Miranda!

Cards by Jol zei

GAAF kaartje heb je weer gemaakt, mooie warme kleur en tja, uiteraard super ingekleurd, ik vind je klaprozen ook zo mooi.

groetjes jolande

Annemiek zei

Wat een superkaart zeg. Rood is inderdaad heel mooi, ik moet het ook eens vaker gaan gebruiken!

Denise and Louise zei

Miranda this is gorgeous. I love your colouring. Hugs Denise xx

WencheP zei

I just love the coloring of the image! Beautiful! You have done a perfect job with the card!

Hugs,
Wenche

Miranda zei

Hij is weer leuk en mooi gekleurd! Ik hou van rood.... Inderdaad beetje Betty Boop! groetjes, Miranda

Janna zei

Miranda, you know I am a huge fan of your colouring!! Great one again. Janna

Marian de Maijer zei

Prachtige kaart en ik probeer weer mee te doen
Groetjes

princesskitten zei

fab colouring - can't believe it's week 5 already

Marcy zei

Miranda, your card is fabulous. Your coloring is wonderful and I love your card design, too!

*Alison* zei

This is soooo HOT :) you did such a great job with the challenge.. :) HUGS

Peggysue zei

Absolutely beautiful card Miranda. I love the way you color. And your embellishments are just great.