Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

zondag 6 februari 2011

Angel in disguise

Ik ben van de week naar de kapper geweest en ik ben nu volledig asymmetrisch en voorzien van 5 kleuren, 2 soorten blond, zwart, fuchsia en aubergine rood.
Ik ben er zelf superblij mee, want ik hou wel van een beetje anders.

This week I went to the hairdresser and from now on I'm completely asymmetrical with 5 colours, 2 kinds of blond, black, bright pinky purple and eggplant red. I'm really very happy with it, because I always like to be a litlle different

Een paar weken geleden had Penni candy uitgeloofd aan degene die het ras van haar nieuwe kat zou raden, hoewel ik zat te twijfelen tussen Ocicat en Savannah ben ik toch 1 vna de gelukkige winnaars. Van de week lag de candy op de mat, wat heet, de hele mat laag vol, want het was een hobbytasjes vol met leuke scrapspulletjes. Penni nogmaals heel veel dank voor je leuke candy.

A few weeks ago I guessed the right bred name of Penni's new cat. I doubted between Ocicat and Savannah, but I was one of the lucky ones to get the candy and this week it dropped down on the doormat. To be honest, the doormat was completely covered with candy, because Penni sent me a bag full of lovely scrapitems. Thanks again Penni for your lovely candy.
_________________________________________________________________
HAUNTED DESIGN HOUSE
Ook deze week doe ik weer mee aan de challenge van de Haunted Design House. Het thema deze week is "Angels and Demons".
Ik had alleen geen stempel van een engel of een duivel, maar met een leuke stempel van Lil Lolita (tickled pink stamps) en wat veren heb ik mijn eigen Gothic Angel gecreƫerd.

I will enter the challenge of the Haunted Design House again this week. This week the theme is `angels and demons` but as I don´t have an angel or a demon stamp so i had to create something myself. I´ve used a Lil Lolita Stamp (tickled pink stamps) and some feathers to create my own gothic angel.


Verder heb ik nog een stempel van IO gebruikt en zwarte plakparels.
De tekst is een citaat van james Russell Lowell die ik op het internet heb gevonden
`Angels always come to us disguised`. Met andere woorden het gaat om de inhoud en niet om de buitenkant.

Other materials I´ve used are a stamp by IO and some pearls. I found the quote on the internet and it from james Russell Lowell.`Angels always come to us disguised`. Or to use another quote never judge a book by it´s cover.

Nog een fijne zondag allemaal, ik ga weer snel verder met een aantal kaarten waar ik mee bezig ben, maar die zien jullie de komende weken wel een keer verschijnen.

Wish you a lovely Sunday, I have to finish a few cards i´m working on at the moment, I will share them with you the next few weeks.

HUGS
Miranda


12 opmerkingen:

Andrea C zei

THis is just beautiful, I love your style of cardmaking very gothic and beautiful x

Marian de Maijer zei

Het haar past gewoon super goed bij je.
En je kaart is weer prachtig
Groetjes Marian

Caroline zei

Hoi Miranda

Je haar had ik gisteren al ''live'' gezien! Staat je goed!! Leuke kaart heb je gemaakt!!

Fijne zondag nog!

Groetjes Caroline

Marco Alpha zei

Hoi Miranda,
Wat een mooie kaart heb je hier. Super!!
En wat sta je er mooi op met je nieuwe coupe. Lekker kleurrijk. Staat je goed hoor!!

Groetjes, Marco

Crea Astrid zei

Je staat er goed op hoor.

Je kaart is erg mooi geworden. Heb je weer erg mooi ingekleurd. Leuk zo met die veren erachter.

Je moet eens op dit blog kijken
http://creawitch.blogspot.com/
Is wel iets voor jou. Heb het ook al op mijn blog geplaatst. Was al volger, dus hoefde ik het alleen maar te plaatsen. Lol.

Groetjes Astrid.

Janna zei

your hair cut is cool, Miranda!!!

Cards by Jol zei

hoi Miranda gaaf haar, kleurrijk zoals jezelf ook bent.
Je kaart vind ik helemaal super, mooi gedaan met de veertjes, natuurlijk maak jij je eigen engel.

groetjes jolande

Patricia zei

Nou Miranda je haar is GEWELDIG TOF!
leuk hoor zo ben jij en dat is zo leuk aan jou dat je het gewoon doet en durft!
Je kaart vind ik echt zo mooi echt gothic maar dan op een hele mooie manier!
Nou zijn mijn complimenten op hoor haha! o nee Gefeliciteerd nog!!!!
Groetjes Patricia

crealinedance zei

Hoi Miranda Je haar past heel goed bij je.Je kaart hebt je ook leuk gedaan.Gr.Nel

blackdragon zei

Your Hair is fantastic.... STUNNING!
I am so impressed with the black feathers ...such a beautiful dark angel...lovely card, and a very true sentiment.
Thanks for playing along with us at HDH. lynx

Lia zei

Superlook zeg, past precie bij jou al die kleuren, je kaart is weer om door een ringetje te halen, heel mooi.

groetjes Lia

Susan's crafty chaos zei

Oh wow, your card is absolutely stunning! And I love your hair too!
Thanks for playing along with HDH :D