Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

maandag 31 januari 2011

TSB and crazy challenge blog and surprise release Spesch

Vandaag heb ik 2 totaal verschillende posten die ik met jullie wil delen, eentje van mijn nieuwe DT groep, the Stamping Boutique en eentje van Spesch designer stamps.
Today I want to share 2 completely different projects with you, one as a new DT for the Stamping Boutique and one for Spesch Designer stamps.

-------------------------------------------------------------------------------------------
THE STAMPING BOUTIQUE
Ik heb het erg druk gehad met allerlei voorbereidingen voor de diverse DT 's waar ik deel van uit maak, maar de komende dagen kunnen jullie zien waar ik allemaal mee bezig ben geweest.
Vandaag mijn eerste kaartje voor "the Stamping Boutique". Als DT doen we mee aan verschillende challenges. Deze kaart is voor "the crazy challenge blog" en het nieuwe thema is "verjaardagen".

I've been busy with my different DT jobs, but in the next few days you 'll be able to see were I've been up to these days. Today my first card for "the Stamping Boutique". As part from the DT make inspirational cards for all kind of challenges. This card I made for the "the crazy challenge blog" and their theme is "birthdays".

De stempel is van the Stamping Boutique en heet "Serenity". Ik heb het nieuwe elfjes papier van Graphic 45 gebruikt. Helemaal fantastisch! Ik vind het zulk mooi papier, heerlijk om mee te werken.

The image is from the Stamping Boutique and is called "Serenity". I used the new Graphic 45 line with fairies. I really love love this DP. It's absolutely gorgeous, i like working with it.

The Stamping Boutique heeft zelf ook een challenge blog, met een maandelijkse challenge, te gekke prijzen, nieuwtjes over releases en sneak peeks. Vergeet niet daar ook even te gaan kijken.

The Stamping Boutique has a challenge blog as well, with a monthly challenge, great prices to win, news about new releases and sneak peeks. So don't forget to hop ove to this blog as well.

----------------------------------------------------------------------------------------------

SPESCH DESIGNER STAMPS

Vandaag is er ook een "surprise release"van Spesch Designer stamps. De digistempels zijn ontworpen door Sammi (DT memeber) en Tracey (eigenaar).

Today Spesch Designer stamps has a surprise release. Two new digistamps designed by Sammi (DT member) and Tracey (owner).

Ik heb een tag gemaakt en hierbij gebruik gemaakt van de nieuwe mallen van Marianne Design creatables en papier van Magnolia.

I made a tag with the new dies by Marianne Design creatables and DP by Magnolia.
Hugs
Miranda

10 opmerkingen:

Patricia zei

Prachtig weer Miranda, vooral de bovenste met de elfjes vind ik SUPER MOOI.
De kleuren......wauw
Gr. Patricia

Crea Astrid zei

Prachtige kaarten Miranda en natuurlijk weer super ingekleurd. Mooi papier heb je bij het elfje ook gebruikt.

Groetjes Astrid.

Andrea C zei

I love your unique style, fab work x

Neline zei

Ik vind ze allebei helemaal te gek!!!
mooie kleurtjes
groetjes
Neline

Miranda zei

Hoi Miran, mooie kaart en inderdaad prachtig papier! groetjes Miranda

Wil zei

helemaal te gek zo mooooooiiiiii
groetjes mams

Marian de Maijer zei

Mooi papier en je kaart is schitterend gekleurd
Groetjes

Sara zei

Miranda... Your creations are absolutely wonderful! I love your blending and shading! Beautiful! I can't wait to get to know you better! I hope you have a wonderful day! Happy Creating! Sara

crealinedance zei

Hoi Miranda ze zijn weer mooi.Gr.Nel

Cards by Jol zei

ziet er alletwee weer super uit, ik zie dat je het creatable hart heb gebruikt, zo mooi he.

groetjes jolande