Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

dinsdag 25 januari 2011

sneek peak workshop ennnnnnnnnnnnn....


Ik heb vandaag nog een nieuwtje om te vertellen. ik ben uitgekozen om het DT van the Stamping Boutique te versterken voor het komende half jaar. Leuk he?

I've got some good news to tell you today, I 've been chosen as a guest DT for the Stamping Boutique for the next 6 months, isn't that fabulous?

Vandaag een "perkamentrol". ik kan er nog niet zoveel over vertellen, want op 22 februari geef ik bij de Hobbystunter in Ridderkerk een workshop over het maken van zo'n leuke perkamentrol.


Today I've got some parchment for you. Can't tell you yet how I made it, because on Feb 22th I will give full details at my workshop at the Hobbystunter in Ridderkerk.




Hugs
Miranda

12 opmerkingen:

Annemiek zei

Ik heb hem in het echt gezien en is ie nog vele malen mooier dan dat je nu hier ziet. Veel succes met je workshop!

Liefs, Annemiek

Patricia zei

Hey Miran,

Ik zag hem bij Jose en wat is tie MOOI!!!!
Ik ben blij dat ik een plekje veroverd heb voor de workshop!
Gr. Patricia

Marian de Maijer zei

Ziet er prachtig uit
Groetjes Marian

crea-elma zei

Hoi hoi,

Gefeliciteerd,heel erg leuk voor je he!-), maarre hoe kan het ook anders!-)
Deze rol is vetgaaf geworden, toppie!

Liefs Elma

Cards by Jol zei

ik heb hem gezien en hij is zoooooo gaaf.

groetjes jolande

Janna zei

so cool, Miranda!!! But 300+ km too far away ;) Janna

Patricia zei

Hey GEFELICITEERD hoor weer een design team hou jij nog wel tijd over om te werken???? hihi
Ja dat heb je nou eenmaal als je zo goed bent.
Gr. Patricia

Kimberly S zei

This is amazing Miranda! Just gorgeous. :)

Mina zei

wow Miranda what an amazing piece of work, brilliantly designed too
Mina xxx

Crea Astrid zei

Wat leuk Miranda. Gefeliciteerd. Waar haal je de tijd toch vandaan?

Groetjes Astrid.

DtsArt zei

Glad to have you on the design team

Hestia's Helper zei

BEAUTIFUL!!
Welcome to the TSB Team!

Stacie