Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

maandag 10 januari 2011

Sending happy thoughts!!

Vandaag nog een Magnolia kaartje. Een kaartje in bruin en blauwtinten, want ik ga meedoen aan de challenge van Duymelot. Het was erg leuk om aan deze challenge mee te doen en je te houden aan een opgegeven sketch.

Today another card with Magnolia. A card in blues and browns, because I'll enter this card in the Duymelot challenge. I thought it was very nice to enter this challenge and use the sketch they provided.

Ik heb verschillende merken papier gecombineerd, een daarvan is Basic Grey het andere weet ik niet meer, maar het paste erg mooi bij elkaar.
De roosjes komen van de Hobbystunter en heb ik nog een beetje met bruine inkt bewerkt, om ze meer het geheel te laten passen.
Als laatste nog een lintje toegevoegd, een mooi bruin crème ruitje.

I´ve combined different brands of designer papers, one of them is from Basic Grey and the other...sorry but I forgot, but they matched perfectly.
I bought the roses at Hobbystunter (my favorite hobby and craftshop) and add a little brown ink to make them match a little better with the rest of the card.
I also used a brown and creamy ribbon.

Ik heb 3 stempels van Magnolia gebruikt, zittende Tilda, de koffers en een wegwijzertje. Ik heb alles met kleurpotlood ingekleurd.

I used 3 different Magnolia stamps, a sitting Tilda, suitcases and a small signpost.

HUGZ!!
Miranda

21 opmerkingen:

Crea Astrid zei

Een schattige kaart, Miranda.
Je bent er sneller mee dan ik. Heb ze nog steeds liggen en heb er nog steeds niks mee gedaan. Erg hé.

Groetjes Astrid.

Marian de Maijer zei

Een prachtige kaart
Groetjes Marian

Tineke zei

Hoi Miranda,

Wat heb je een leuke kaart gemaakt met de sketch, leuk dat je met de wedstrijd van Duymelot meedoet!
Veel suc6.

Groetjes Tineke

Megan A. zei

this is gorgeous! thanks for the comment on my blog!

Denise and Louise zei

Miranda - your card is gorgeous. Love the way you have combined the 3 stamps.

Hugs
Denise xx

Neline zei

wauw....prachtige kaart! Leuk dat je met de wedstrijd meedoet!
groetjes
Neline

Annemiek zei

Allemense, is me die even mooi. En het inkleuren, tja, daar valt weinig over te zeggen he!!!

Bea van Ette zei

Wauw..., wat een prachtige kaart!!

Groetjes, Bea

Kimberly S zei

What a gorgeous card Miranda! Such a cute scene you created, love it! :)

Shelly zei

Just gorgeous, Miranda!!! Love the color combo.

Patricia zei

Hey Miranda,
Prachtige kaart zeg! nu kan ik wel inpakken hoor(hahaha)
Nee hoor meid veel succes.
Ik vind het zo leuk dat ik via dysu zoveel reacties krijg vanuit all over the world!!!
Dat stimuleerd om elke week mee te doen! ik ga het zeker proberen.
xxx Patricia

Lia zei

Hij is prachtig Miranda, vind de kleurencombi blauw-bruin wel erg mooi!

groetjes Lia

Margreet zei

Hoi Miranda, wat n prachtig kaartje heb je gemaakt. Echt n plaatje. Leuk dat je met de wedstrijd mee doet veel succes he!
Groetjes margreet

Cards by Jol zei

prachtig kaartje, als ik Tilda zo zie zitten, krijg ik ook zin in de vakantie.

groetjes jolande

Tinie zei

Wat een super, leuk kaartje, het papier is ook geweldig zeg! Succes met de wedstrijd!

Groetjes Tinie

Cheryl zei

Beautiful card! I love all the details you included.

Margo zei

Wat een prachtige kaart zeg !
Ik duim erg hard dat je wint !
Liefs
Margo

Milnie zei

wow! wat een schitterende kaart zo met al die laagjes!

creacora zei

Hoi Miranda wat leuk dat je meedoet met de wedstrijd bij Duymelot je kaart is prachtig Succes !

Groetjes Cora

Kim B zei

Fantastic card! Hugs, Kim

Liefs Ineke zei

Ik vind deze kaart zo schitterend mooi Miranda. Ik heb hem gisteren gekocht bij de Hobbystunter, samen met nog een hele mooie. Kan jij me ook vertellen wat voor stempel het is met het meisje met haar handen in haar hoofd?
Groetjes van Ineke