Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

zondag 30 januari 2011

Mysterious

Voor deze kaart heb ik 1 van mijn nieuwe Sweet Pea stempels gebruikt. Ik vind haar helemaal fantastisch, het is een mooie afbeelding, heel sfeervol.
Met deze kaart ga ik meedoen aan 3 challenges:
1. Haunted Design House - Smudgetastic (gebruik houtskool, potlood of pastel - ik heb potlood gerbuikt)
2. In a sweet Pea dream - talk to me! (er moet een tekst op de kaart zitten - ik heb de tekst "just because" gebruikt)
3. Sweet Pea Stampers - Glitz and Glamour (op de kaart moeten glimmertjes worden gebruikt, ik heb diverse strassteentjes gebruikt, glimmend lint, zilverkleurige bedels en glimmende embossing poeder)



For today's card I have used one of my new Sweet Pea stamps. I really like this stamp, the image is so lovely . I will enter this card in the next 3 challenges:
1. Haunted Design House - Smudgetastic (use charcoal, pencil or pastels - I've used colour pencils)
2. In a sweet Pea dream - talk to me! (card must have a sentiment - I've used the sentiment "just because" on the tag)
3. Sweet Pea Stampers - Glitz and Glamour (the card must have glittering embellishements - I've used rhinestones, shiny ribbons, gpainted leatherlook embossing powder and silvery embellishements).

Ik heb een vouwkaart gemaakt van lichtgrijs glimmend karton. Daarop heb ik donkergrijs glimmend papier gebruikt en de randjes met zwarte inkt bewerkt.

I made a folding card of light grey pearlescent paper. next I used some darkgrey pearlescent paper and on the edges i used some black ink.

Linkerkant/leftside.

Voor de kant heb ik een mooie stempel van Impression Obsession gebruikt met zwarte embossing poeder. Hier en daar heb ik een zwart strassteentje gebruikt. Nog een lintje gebruikt, een mooi veertje, een pin
en een bedel.

For this side I've used a lovely stamp from Impression Obsession and balck embossing powder. I added some black rhinestones as well and furthermore some feathers, a ribbon, a pin and a lovely embellishment.

Middenmiddle.

De stempel heb ik op grijs scrapppapier van Basic Grey gestempeld en ingekleurd met kleurpotlood. De heb de randje ruw gemaakt met de distresser van Tim Holtz. Op de hoeken zit een splitpennetje en de vlinder is van Marianne Desing creatables, die gisteren zijn uitgekomen.

I stamped the image on dark grey DP from basic Grey and coloured it with colourpencils. I distressed the edges with Tim Holtz distresser. In the corners you will find a small pushpin and the butterfly is a new die from Marianne Design creatables (released yesterday).


Rechterkant/ Rightside.

Op deze kant heb ik ook een nieuwe mal van Marianne Design creatables gebruikt, namelijk het label. De randjes heb ik met zwarte inkt bewerkt en met witte inkt er een swirl opgestempeld.
De tekst is met zwarte inkt gestempeld. Daarnaast heb ik nog gebruikt: een zwarte veer, een pin, een mooie bedel, lint, kraallint en zwarte strassteentjes.

For this side I've used another new die by Marianne Design creatables, a lovely tag. On the edges I've used some balck ink. I stamped the swirl with white ink and the sentiment with black. Furthermore I've used: a pin, a black feather, a nice embellishment, 2 ribbons and some black rhinestones.

Have a fairy nice day!

hugs
Miranda

18 opmerkingen:

crealinedance zei

Hoi Miranda De stempels mooi gebruikt vooral de kleuren die passen bij deze stempels.Gr.Nel

Andrea C zei

gorgeous, thanks for playing with the Macabre Monday x

Annemiek zei

Wow, dat heb je mooi gedaan! wat een superkaart!

Wil zei

hoi miranda
hij is weer super mooi .
ik zal voor je duimen
groetjes mams

Neline zei

wauw....dat heb je weer gaaf gedaan! geweldig.
groetjes
Neline

Marian de Maijer zei

Wat een schiterende kaart met zoveel bijzondere stijlen op een kaart heel gaaffff
Groetjes Marian

Marja's Stamp Addiction zei

Wat een prachtige kaart, heel gaaf.
groetjes
Marja

Kimberly S zei

This is beautiful Miranda! Your coloring is perfect, and I love the layout. :)

Miep zei

Erg mooi Miranda!Liefs Miep D.

blackdragon zei

I really love this.... beautiful work.
Thank you for playing along with us at HDH this week.
lynx

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart Miranda. Weer erg mooi ingekleurd. Leuk zijn de nieuwe mallen van Marianne hé!

Groetjes Astrid.

Vanessa (aka V'ness, Nessa, oldschool) zei

I love black & white & the red hair just finishes it off perfectly!
thanks for joinin us at SPS!!!

Miranda zei

Moooooooi Miran, groet
miranda

Happy Days zei

Wow what a great card. I love the colours and the red just pulls it all together. Thanks for sharing with us this time over at Sweet Pea Stampers. Good luck. Claire x

KymKreates zei

This is simply amazing!! I adore everything about it!

Thanks for joining us this week at In A Sweet Pea Dream and hope to see you again soon!

KymKreates
DT Sweet Pea Stamps

KymKreates zei

P.S. I have Sweet Pea candy on my blog

stampqueen zei

Very elegant!!!

Andrea C zei

Hi Miranda if you could email me at smudgetastic36@yahoo.co.uk for your prize re the macabre monday smudgetastic challenge please x