Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

zaterdag 8 januari 2011

Home Sweet Home


Vandaag heb ik een gezellig Magnolia kaartje voor jullie met wel 4 Magnolia stempels, 2x Tilda, een boomstam en een huisje. Ik heb het scrapppapier van Basic grey gebruikt, Curio. Supergaaf en mooi papier. De bloemen zijn gemaakt met de ponsen van EK succes. De blaadjes komen van de Magnolia doohickey dies.

Today I have this cosy Magnolia card for you. I've used 4 Magnolia stamps, 2x Tilda, a trunk and a cosy cottage. The designer papers are from Basic Grey, Curio. I really love these papers. i made the flowers with EK succes punches and the leaves are made with the Magnolia doohickey dies.


Het is een doorkijkkaart. Tilda op de boomstam zit op de voorkant en Tilda staat voor het huis aan de binnenkant van de kaart.

This is a card with a viewing hole. Tilda one the trunk is on the frontcover of the card. And the other Tilda is standing in front of the house on the inside of the card.

Het was heerlijk om deze kaart te maken, lekker veel kleurwerk en daar hou ik van. Ik ben heerlijk met mijn kleurpotloodjes aan de slag gegaan.

It was great fun to make this card, a lot of colouring and that's what I like best.

Close up van Tilda aan de voorkant zittend op een boomstam.
Close-up front from a sitting Tilda on a trunk.


Close up van Tilda voor haar snoezige huisje.
Close up from Tilda in front of her cosy little cottage.


Ik ga nu weer snel verder met de blauw bruin challenge van Duymelot, het resultaat zien jullie wel hier verschijnen. Geniet van het weekeinde.


I will now finish my project for the blue and brown challenge at the Duymelotblog, you will find the result here soon. Enjoy your weekend!


GREETZ
MIRANDA

14 opmerkingen:

Denise and Louise zei

Miranda I love this card especially the way you have combined the images in and out of the aperture. Great idea.

Hugs
Denise xx

Liefs Ineke zei

Wauw wat erg mooi Miranda

Groetjes van Ineke

Neline zei

wowww...die is super gemaakt! je kleurwerk is fantastisch!! goed gedaan;)
groetjes
Neline

Marian de Maijer zei

Heel erg mooi en wat een verhaal in de kaart
Prachtig
Groetjes Marian

agypsyangel zei

I love love love this card. Hope you have a great weekend, Hugs, Kim

Cards by Jol zei

wat een mooi tafereeltje heb je gemaakt, het lijkt wel een schilderijtje, super met het doorkijkje.

groetjes jolande

Patricia zei

Hoi Miranda,
Normaal zeg ik in het echt is tie mooier als op de foto, maar ik heb deze natuurlijk echt gezien en je foto's doen er niet voor onder hoor.
Echt een plaatje.
Groetjes Patricia

crealinedance zei

Hoi Miranda Weer een schattige kaartje.Groetjes Nel

Peggysue zei

Wow, what an incredible card. Your coloring is beautiful!

Bea van Ette zei

Wat een prachtige kaart!!

Groetjes, Bea

Miranda zei

Leukkkkkk!Kan me voorstellen dat ie leuk was om te doen, groetjes Miranda

Crea Astrid zei

Je bent aardig bezig geweest met het inkleuren. Maar het resultaat mag er zijn hoor.
Het papier wat je gebruikt hebt, vind ik ook erg mooi.

Groetjes Astrid.

Annemiek zei

Geweldige kaart, ben vooral weg van de manier van het huisje kleuren.

Marco Alpha zei

Hoi Miranda,
Wat een mooie kaart laat je hier zien. Ik moest een beetje denken aan Hans en Grietje toen ik hem zag. Erg leuk gedaan!!

Groetjes, Marco