Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

vrijdag 17 december 2010

zoete erwt - sweet pea

Allereerst welkom aan alle volgers, ik heb er in 2 weken tijd zo 20 bij gekregen en ik voel me helemaal vereerd. Ten tweede wil ik iedereen bedanken voor alle leuke en lieve reacties die jullie op mijn blog achterlaten. Ik lees ze met veel plezier.

Firstly I want to give my followers a warm welcome, the last 2 weeks I got about 20 new followers and I feel deeply honoured. Secondly I would like to say thanks to all the sweet and lovely comments you all leave behind on my blog. I read them with much pleasure.


Vandaag heb ik geen kerstkaart voor jullie, maar een lief elfje, een sweet pea. Ik vind deze stempels wel heeeeeeel erg leuk en ze zijn super om te kleuren.

Today no Xmas card, but a sweet little fairy, a sweet pea. I do like this stamps sooooooooooooo very much and they're so nice to colour.
Gebruikte materialen/ used materials:
*basic stockcard cream
*grijs parlemoer papier/ grey pearlescent paper
* stuk je boomschorsfineer / sheet of tree bark veneer
*lint lint/ white ribbon
* crèmekleurige veertjes/ cream coloured feathers
*kleine uilenbedeltje/ embellishment of a owl
*gedroogde blaadjes/ dried leafs
*bloemenpons/ flowerpunch
*strassteentjes/ strasstones


Detailfoto van de stempel
Close-up stamp


Fijn weekeinde en voorzichtig in de sneeuw!

Have a nice weekend and be carefull out in the snow!

Hugs

Miranda

10 opmerkingen:

creatiesmarian zei

Hij is heel erg mooi. En schitterend bewerkt.De stempel die je gebruikt heeft vlgs mij een paar jaar geleden in een hobbyboek gestaan als 3D plaatje Leuk dit nu te zien als stempel. Groetjes Marian

Patricia zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Patricia zei

Weer heel mooi Miranda....
Mijn vorige bericht was fout dus vandaar verwijderd.
Groeten Patricia

Cards by Jol zei

prachtige sprookjesachtige kaart, ik bekijk je kaarten ook altijd even vergroot om je kleurwerk te bewonderen.
Het uiltje aan de veer vindt ik geniaal.

groetjes jolande

Margo zei

Wat een leuk kaartje !
Mooie stempel en moois kleuren !
Groetjes
Margo

Wil zei

hallo miranda
deze kaart is ook heeeeel erg mooi.
ik ben erg benieuwd naar de andere stempels .
groetjes mams.

Miranda zei

Hoi Miran, wat een cutie! Heerlijk zo met al die freubels erbij, weer mooi kleurwerk natuurlijk, groetjes en XX Miranda

agypsyangel zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
agypsyangel zei

OOPS. I love that fairy and the card. Great. Looks like you are an animal lover,so am I. I hope you have a wonderful week. Hugs, Kim

Crea Astrid zei

Wat een mooie kaart heb je er weer van gemaakt, Miranda.

Ik zag hem al op de blog van Stempelstudio staan met nog een kaart van Sweet Pea.

Fijne kerstdag toegewenst.

Groetjes Astrid.