Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

zaterdag 4 december 2010

sneeuwvlokken, kerst en dappere dodo's

Dit is mijn 2de berichtje voor vandaag.
Voor het berichtje over de blogaward moet je naar beneden scrollen.

This is my 2nd message today. For the message about the award please scroll down.


Wat een sneeuw vandaag zeg! Ik denk dat er wel een laagje van 10 cm hoog in de tuin ligt. Normaal lopen mijn konijnen los rond, maar ik heb ze in de middag toch maar in de schuur gestopt, omdat ik Puck, mijn witte konijn al bijna niet meer kon vinden. Ze hebben natuurlijk wel een eigen bontjas aan en als er geen sneeuwbui is, vinden ze de sneeuw wel leuk om in heen en weer te springen, maar tijdens deze bui zaten ze erg in elkaar gedoken achter een bloempot. Ze kunnen gewoon de schuur in en uit lopen, maar dat doen ze niet. Hopelijk kunnen ze morgen lekker buiten spelen = mijn planten opeten :-) .

Ook de katten bleven liever binnen. Hoewel toen het eindelijk droog werd gingen de dappere dodo's toch even naar buiten.


OMG what a lot of snow came down today, I guess about 3 inches at least. Normally my 2 rabbits can move around the garden freely, but around noon I gave them shelter in the shed (where the normally sleep). I was hardly able to find my little Puck, a white rabbit. They do wear their own furcoat and this week they had been frolicking through the snow but today they just hide behind the flowerpots. Hopefully they can go outside again tomorrow to "play" around (= eating my plants) :-)

The cats took a look outside as well, but only after the snow stopped falling. Like three brave Harries they went outside (don't know if this is the right way to say it, like a "brave Harry") .

Een sfeerplaatje. ik heb deze foto niet met mijn spiegelreflex gemaakt, want dan kan ik beter de belichting instellen, maar door de invallende schemering toch maar even snel een foto gemaakt. Ik vind vooral de beweging in de achterste rietpluim erg mooi.

I didn't use my mirrorreflex camera for this one, so lighting, aperture and shutterspeed are not perfect, but I wanted to take this photograph anyway, because I like the movement in the rear reedhelm. It's looks so nice.
Twinkle
Jiriki
Zidaya

Het was vandaag door alle sneeuw wel mooi frutselweer. Ik heb een paar snelle kerstkaarten gemaakt, waarvan ik jullie er vandaag een paar laat zien, de rest volgt van de week.

Due to the weather it was good to stay inside and spend time stamping and cardmaking. I made some quick Xmas cards. I'll show you some today, the rest will follow later on this week.



Enjoy the rest of your weekend and
be careful when you go outside!

Hugs
Miranda


9 opmerkingen:

Lia zei

Hoi Miranda,

wat een leuke foto's van je tuin en je poezekindjes, mooi is dat he, als het zo ongerept in de tuin ligt.

Je kaartjes vind ik weer reuzemooi.

groetjes Lia
PS leuk dat je nu ook mijn blog volgt.

Renkata zei

Hoi Miranda, super mooi kartjes.
Je heb mooi katten, I heb ook twee :)

Cards by Jol zei

wat een mooie kaarten en mooie foto's, vooral de bovenste vind ik heel mooi.
De sneeuw levert mooie plaatjes op.

groetjes jolande

Kimberly S zei

Thoae are definitely some brave cats to go out into the snow! Burrrr....lol Gorgeous Christmas cards Miranda, your coloring is beautiful! :)

Marco Alpha zei

Hoi Miranda,
Grappige foto's van je katten in de sneeuw. Erg leuk. Ook het bewegende effect in die pluim heb je mooi vastgelegd. Niet normaal zeg, hoeveel sneeuw er gisteren effe viel.
Die fotosite die je door gaf heb ik ook bekeken. Knap allemaal hoor.
En je gemaakte kaarten mogen er ook weer zijn hoor!! Erg mooi!!

Groetjes en een fijne zondag!!
Marco

Neline zei

prachtige foto's, heerlijk de sneeuw....maar nu toch ook wel blij dat het dooit.
Je kaarten zijn weer super geworden!
groetjes
Neline

Patricia zei

Wat een leuke foto's Miranda, vooral die van de pluimen prachtig! en je kaarten zijn ook heel leuk.
Gisteren hebben wij ook zo lekker buiten gespeeld, Doodles leek wel een ijsbeer in plaats van een hond. haha
Groetjes Patricia

Annemiek zei

Wat een mooie foto's heb je gemaakt zeg! En je kaarten zijn weer super. Zijn net minischilderijtjes!

Miranda zei

Hoi Miran, wat een mooie kaartjes weer! Vooral die eerste qua kleur! En je poezebeestjes zijn natuurlijk ook errug leuk. De rietpluimfoto is prachtig, het was ook schitterend dat pak sneeuw zeg! Groetjes en warmte toegewenst, Miranda