Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

maandag 13 december 2010

more Christmas

Deze had ik geloof ik nog niet laten zien. Ik ben bijna klaar met mijn kerstkaartjes, ze zijn altijd leuk om te maken, maar ik ben ze op een gegeven moment ook wel weer zat. Ik moet ze ook nog gaan schrijven....help!!! Even doorbijten nog.
Verder doe ik niet veel aan kerst of kerstversieringen etc. Ik zag bij Ikea een paar takken samen gebonden met versiersels erin, dat zag er leuk uit en het is zo klaar, ongeveer 5 minuten. Ook nog leuk in andere jaargetijden ;-)

I don't think I shared these with you already. I nearly finished all my Christmascards, always nice to make, but at a certain moment I 'm glad that I can make something else. And OMG I have to write them as well.....keep your chin up girl!!
I do not have many Christmas decorations at home. This year I saw some branches tied together (IKEA) with some embellishments. Looks very nice and it took me only 5 minutes to get it decorated and presto. It's also very nice in other seasons ;-)

-----
Maar vandaag nog 2 kerstkaartjes. De eerste is met een afdrukje van Precious Moments. Het papier is van Cosmo Cricket.

For today 2 Christmas cards. The 1st one is with a print from Precious Moments. Designer papers are from Cosmo Cricket.
----

Het 2de kaartje is met Magnolia en papier van Basic Grey (Eskimo kisses geloof ik). De versierselen zijn ook van Magnolia.

My 2nd card is with Magnolia and the Designer Papers are by Baisc Grey (Eskimo kisses I think). The embellishments are by magnolia too.

groetjes en nog een fijne avond
hugs and enjoy the rest of the evening

Miranda

15 opmerkingen:

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaarten weer, Miranda. Mooie kleuren papier heb je ervoor gebruikt. De Basic Grey heb ik volgens mij ook nog liggen. Leuk ook de belletjes erop.

Wel handig dan, van die takken die je dan kan versieren. Scheelt je heel veel tijd. Bij mij staat de boom nu ook en de rest van de kamer is nu ook versiert. Ben ik wel even een paar uur mee bezig geweest. Maar als het dan eenmaal staat is het altijd wel weer een mooi gezicht.

Groetjes Astrid.

Miranda zei

Hoi Miran, ze zijn weer leuk geworden! Ik heb zelf nog niets gemaakt van kerstkaarten om te versturen, zal er ook wel niet meer van komen.....liefs Miranda

creatiesmarian zei

Hoi Miranda,je kaarten zijn prachtig. Kijk nu natuurlijk hoe de kleuren zijn aangebracht. Ik vind de schaduwen prachtig. (en heb de kist derwents potloden bij Harolds gehaald in de reklame in rotterdam) Dus als ik klaar ben met de kerstkaarten kan ik gaan oefenen) heb er zin in.
Groetjes,Marian

Neline zei

Ze zijn allebei prachtig! nummer 2 is favoriet, de belletjes erop, helemaal leuk;)
groetjes
Neline

Tracey Feeger zei

Both cards are wonderful Miranda but I do love love love the Precious Moments one. It stood out on my dashboard. Love the colours. Great creations.
mwah
Trace

Cards by Jol zei

prachtige kaarten, leuk met de veer en de belletjes.
Ik vond het donderdagavond een gezellige avond en zeer zeker leerzaam.
Dank je wel nog.

groetjes jolande

Patricia zei

Hoi Miranda,

Wat een mooie kaarten zeg nr.1 vind ik ook een heel leuk stempeltje.
Ik ben met de meiden jou stempeltje aan het kleuren en dan maken we er een kaart van. (je ziet het resultaat wel)
Ik ben flink aan het oefenen met kleuren en de ene keer denk ik ja mooi en de andere keer verdwijnd hij in de prullebak.
Trouwens weet jij dat je met mijn schoonmoeder hebt gewerkt? bij van driel acc. Mijn schoonmoeder is Nella Koedood.
Grappig he
Gr. Patricia

Lia zei

Vind ze beide erg leuk, maar geef de voorkeur aan de bovenste, vind het papier zo mooi.

groetjes Lia

Annemiek zei

Ze zijn super allebei weer!

celia zei

Hoi hoi, via Jolande kom ik op je blogje terecht...wat ben ik hier blij om!!!Je kaartjes zijn prachtig en dan vooral dat van Magnolia (ben een beetje verslaafd ;-))
Straks neem ik wat meer tijd en ga ik je blogje af!Nu me vlug als volger melden en tot vlug!
Heel veel liefs, Celia.

Margo zei

Hoi Miranda,
ik kom hier langs via Jolande en zie dat je prachtige dingen maakt !
Je kleurt inderdaad prachtig in met Derwents !
Groetjes
Margo

Maria Therese zei

Oh these are so cute!! I so love your coloring!!

Kim zei

Mooie kaartjes maak je. Ik ga je volgen.

Wilma zei

Via CardsbyJol kom ik op jouw blog terecht. Je maakt hele leuke kaartjes en ik ben je maar gaan volgen. Wat kleur jij de kaartjes mooi!

Malin/Majamelon zei

Adorable cards! Love your colouring :)

Thank you for your concern about my hand :) it's healing well but is still painful :S but as long as I can make cards I'm happy ;)

Hugs
Malin