Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

woensdag 1 december 2010

Hééééél oud! - Very old!!

Bij het opruimen van de zolder kwam ik een hééééél oude tekstrol tegen en wat blijkt Magnolia bestaat al heel lang, middeleeuwen denk ik zo! Geintje!
Ik kwam zo iets dergelijks ergens op een andere blog en het leek me leuk om ook zoiets te maken. Ik kan alleen nog niet vertellen hoe ik deze perkamentrol heb gemaakt, want in februari 2011 ga ik bij de Hobbystunter een workshop geven. Deze rol is in kerststijl, maar je kunt de rol ook maken voor een verjaardag, geboorte of huwelijk. Ook kun nog iets lekkers of een presentje in de rol stoppen. Een leuke manier om iets kado te geven.

While cleaning the attic I found this ancient piece of parcement and guess what, Magnolia seems to be very old, you saw her already in the middleages! Just kidding!!
I saw this project on one of the many blogs I visit and I really liked it and wanted to make one myself. How I did it I can't tell you yet, because in February I will give you all the details in a workshop at the Hobbystunter.
This project is especially made for Xmas, but you can easily make one for a birth, birthday or wedding. Inside you can hide a little present or some candy. I nice way to give a present, don't you think so?

Bovenkant/ the top.
Voorkant/ front.

Open uitgerold/unfolded.

Close-up 1.

Close-up 2.

Have a nice day!!

greetz
Miranda

6 opmerkingen:

Cards by Jol zei

dat ziet er wel supergaaf uit.

groetjes jolande

Kimberly S zei

What an amazing project, and so very creative Miranda! A gorgeous gift for someone special, and I love that you can put something inside as well! :)

Annemiek zei

Oh, Miranda, dat is wel een heel origineel kado zeg, geweldig en nog zo prachtig gemaakt ook!

Groetjes, Annemiek

Neline zei

Ach ja, die tijden kan ik me nog wel herinneren, leren van een boekrol:P
maarre....ik vind het echt heel erg gaaf!
super gedaan.
groetjes
Neline

Kimberly S zei

Hi Miranda...I had to stop back to let you know that I've shared a blog award with you!  You can find it:  HERE

Patricia zei

WAUW Miranda wat is dit gaaf zeg.
Ik wil je cursist worden hoor!!!!
Maar eerst ff leren kleuren van de week (haha)

Groetjes Patricia