Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

woensdag 8 december 2010

FREEBIEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! and her name is Bubbles flowers

Ja jullie zien het goed, vandaag geen kant en klare kaart, maar een door mij getekende digistamp. Ik zat een beetje te doodlen bij de tv en met dit als resultaat. Hopelijk vinden jullie hem leuk. Ze heet Bubbles flowers.
Klik op de afbeelding om deze te vergroten en op te slaan.
Let op ! "ANGEL POLICY" is hier van toepassing.

Yes, you got it right, no card today, but a digistamp drawn by me. I was doodling while watching telly and this is the result. Hope you like it. Her name is Bubbles Flowers. Click on the image to enlarge it and safe it. But mind you the "ANGEL POLICY" is in order here!


Angel Policy

Deze afbeelding is door mij, Miranda van den Bosch, getekend. Je mag deze afbeelding alleen gebruiken voor je persoonlijke papiercreaties. Het is verboden ze voor commerciële doeleinden te gebruiken. Je mag de afbeelding wel kleiner of groter maken, maar niet veranderen, aanpassen, verkopen, verhandelen, online te zetten etc.
Je mag uiteraard wel de zelfgemaakte kaarten waarop je mijn afbeelding hebt gebruikt, verkopen.

This image is hand drawn by me, Miranda van den Bosch. You are only allowed to use this drawing for your own personal papercrafts! It is forbidden to use them for any commercial use. You’re allowed to make the image larger or smaller,but please no editing, redesigning, selling, trading, sharing, putting online etc in any way.
You are permitted to make and sell individually (handmade and hand-colored) cards and projects that you have created using my illustration.


Laat me weten als jullie een kaart hebben gemaakt met mijn afbeelding, want ik ben natuurlijk reuze benieuwd naar de resultaten.
Please let me know when you used my image, because I'm very curious for the results.

Veel plezier met Bubbles!
Have much fun with Bubbles!

Take Care
Miranda

34 opmerkingen:

Wil zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Wil zei

hoi miranda het is een super leuke stempel
en ik ga het zeker gebruiken
groetjes mams

Renkata zei

wow Miranda wat een mooi digi toch.

chrissy xx zei

WoW!! Thank you soooo much.
Chrissyxx

Toni zei

This little gal is just as cute as can be. Thanks for sharing her!

KC zei

she is so cool! thank you

crealinedance zei

Hoi Miranda Ik vind deze super,je moet je eigen stempel lijn ontwerpen.Ik ga er een kaart meemaken hoor als het lukt om de afbeelding te printen.Tot morgenavond Gr.Nel

Cards by Jol zei

wat lief van je, ik vind de dame super en heb haar opgeslagen, ga er zeker wat mee doen.
Tot morgen.

groetjes jolande

Tigger a(r)t work zei

Thank you!!!!

Moments by Marla zei

Very cute! Thank you!

Teresa zei

Thank you for this cutie!!

Cleah zei

She is soooo pretty! Love,love her. thanks.; )

Gram's Treasures zei

Very sweet image, perfect for an almost teeny card. Thank you

Donna Mosley zei

Thank You so much for this fab image Miranda.

Donna x

Alex zei

I loooooooooooooooooooove her!!!! thank you, thank you!

cgl1539 zei

What a wonderful stamp, thank you so much for sharing her!

Jayne zei

Really great image Miranda, thank you for sharing.

Kimberly S zei

Wow Miranda, what a fabulous image! Love it! :)

Patricia zei

Wat een leuke stempel zeg!!!
Ik ga haar zeker mooi inkleuren (na vanavond uiteraard)
Complimenten hoor....
Gr. Patricia

Lau W zei

Oh so nice ! such a pretty girl ! Thanks !
xxx

Annemiek zei

Gaaf, dank je wel, ik heb hem opgeslagen!
Veel succes vanavond. Volgende keer hoop ik ook op een plekje...

groetjes, Annemiek

Miranda zei

Hoi Miran, wat de term freebie al niet doet he, wat een reacties! Hij is trouwens heel erg leuk geworden, je mag meer doodelen hoor! Als ik ergens een gaatje heb ga ik haar zeker kleuren! groetjes Miranda

Ms. Jen zei

FABULOUS! MAKE MORE!

weva zei

Thank you

creatiesmarian zei

Hallo Mranda

Ben je volger geworden.
Vond het erg leuk vanavond en heb er zeker wat aan gehad.Nogmaals bedankt.
Mooie blog en mooie stempel getekend super
Groetjes,marian

miranda zei

Hoi Miranda,
Ik vondt het erg leuk gisterenavond.
Ben gelijk je volger geworden.
Groetjes Miranda.

Hazeyj zei

Thank you so much for sharing your creation with us! Hx

Crea Astrid zei

Hij is erg leuk geworden je freebie bubbles flowers. Ik ga het zo opslaan.

Groetjes Astrid.

Ms. Jen zei

That was so nice of you to stop by my blog and ask about my dog! You must be an animal lover too. He's okay although we weren't sure at first. He took off into the woods and was gone for 8 hours. I was so worried. He's pretty bruised and cut up but the worst was his tail so we had it amputated and he is much better now. Looks cute with his little nub of a tail! Happy Holidays!

Hugs - Jen

Karina zei

Hi Miranda, Bubbles is soooo cute. I will try out to make something nice with her soon and will let you know then if you like.
You asked about the frog on my card... well, I kissed him, but nothing happened... :o) may be because I already have found my prince :o)
Hugs, Karina

Yvonne zei

Dank je wel Miranda heb hem opgeslagen Lieve groet Yvon

Margo zei

Hoi Miranda,
ik heb je mmoie Bubbles opgeslagen en als het me lukt om haar te printen dan ga ik er zeker een mooie kaart mee maken !
Groetjes
Margo

Tracey Brossart zei

So pretty! Thanks so much for offering her! :D

weva zei

Thank you!!!