Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

maandag 20 december 2010

Do you stack up?

I have very good news to tell and I'm very exited that I can finally share it with you. But from January 2011 till June I will be a DT member for the new challengeblog "do you stack up?" Isn't that fantastic news? I'm really looking forward making nice paper projects with my fellow DT members. So if you don't want to miss any of the fun that is coming your way, hop over to the "do you stack up? "blog and become a follower.
The first challenge is on January 6th and there are some amazing prizes to win.
And I took a look at the DTcalender and I would become a folllower if I were you...if I see all those prizes ....mmmmmmmmmmmmmm...

You can find my fellow DT members on my sidebar, don't forget to check out their blogs as well.

Eindelijk mag ik het goede nieuws vertellen. Maar vanaf Januari tot en met Juni 2011 ben ik 1 van de DT leden voor de nieuwe challenge blog "Do you stack up?". Is het niet fantastisch?? Ik heb er echt zin in, het lijkt me erg leuk om samen met mijn andere DT leden mooie creaties te maken. Dus als je niets van al het plezier dat gaat komen, wilt missen, ga dan snel naar de blog van "do you stack up?"en meldt je aan als volger. De 1e challenge is op 6 Januari en je kunt hele leuke prijzen winnen. En...ik heb even gekeken op de DT kalender, maar er gaan heel veel leuke dingen komen...en de prijzen zijn bijna ongelooflijk....dus als ik jullie was zou ik me snel aanmelden.

En vergeet niet om de blogs van de andere DT leden te bezoeken (zie de linkjes aan de zijkant).

Hope to see you soon on this blog and on the new DYSU challenge blog!
Tot gauw op mijn blog of op de nieuwe DYSU challenge blog!

TTFN
MIRANDA

10 opmerkingen:

WencheP zei

Congrats!

I'm also excited and I'm looking forward working with all of you.... :)

-Wenche

agypsyangel zei

Congrats!!! So excited for us all to be working together. Hugs Kim

creatiesmarian zei

Gefeliciteerd miranda, erg leuk voor en veel succes Groetjes Marian

crea-elma zei

Hoi hoi,

Wat supersssssssss voor je!
Gefeliciteerd,heel terrecht trouwens-)

groetjes Elma

Annemiek zei

Wow, wat super voor je, gefeliciteerd en heel veel plezier.

Cards by Jol zei

wat zal jij trots zijn , gefeliciteerd, heel terecht, je maakt zulke mooie creaties.

groetjes jolande

Patricia zei

Hai Miranda,

GEFELICITEERD!!!! wat geweldig ik ga zeker volger worden.
Ik hou je in de gaten hoor!!!!
Enne... mijn magnolia afdrukje was dit keer geen Tilda of Edwin maar een 1 januarie kalender stempel hahaha.
Groetjes Patricia

Kimberly S zei

How wonderful Miranda...congrats on your new DT position!! :)

Marco Alpha zei

Gefeliciteerd Miranda!! Hartstikke leuk voor je!!

Alvast Fijne Kerstdagen en het Allerbeste voor 2011.
Groetjes, Marco

Crea Astrid zei

Hoi hoi, Miranda.

Van harte gefeliciteerd. Ik ga je natuurlijk ook bij do you stack up? in de gaten houden.

Groetjes Astrid.