Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

zondag 21 november 2010

White silver and blue

Het was een eneverend weekeinde. Zaterdagavond komt opeens een van mijn katten, Twinkle, zwaar ademend en kwijlend naar beneden gered. Het leek er op dat ze ging stikken. Boven lag kots met grassprietjes erin en ik dacht als ze maar geen grassprietje vast zit...echter een telefoontje naar de dierenarts bevestigde mijn vermoeden en gelukkig kon ik gelijk terecht op het spoedspreekuur. Het viel uiteindelijk allemaal mee, allen door de roes kon Twinkle de eerste paar uren slecht lopen. Wankelend liep ze door het huis en viel ze om....dat was zoooooo zielig om te zien. En de andere katten gingen ook nog blazen, omdat ze vreemd rook. Gelukkig is alles inmiddels weer goed.

Vanochtend zag ik tijdens het hardlopen een eend langs de kant van de weg liggen. Toen er een auto voorbij reed, vloog de eend niet op. Dat is onnatuurlijk gedrag. Ik heb de eend opgepakt (wat heel gemakkelijk ging, ook onnatuurlijk gedrag) en ben naar mijn ouders gelopen. Mijn moeder inmiddels gebeld en die stond al klaar bij de auto en daar gingen we, dit keer naar de vogelopvang. Helaas was de eend niet meer te helpen. Hij had 2 gebroken vleugels, gebroken snavel en een gebroken poot. Zielig he?? Gelukkig helpen ze bij de vogelklas de natuur in dit geval een beetje met een spuitje en ligt die eend niet nog 3 dagen langzaam dood te gaan.

Op een gekneusde teen van mijn moeder na is het verder gelukkig rustig gebleven en kon ik toch nog aan de frutsel-knutsel.

It has been en thrilling weekend. Saturdayevening one of my cats came running down the stairs, almost choking and slobbering severly. A call to the vet confirmed my thoughts, a grass halm got stuck in her poor throat. Luckily I could come straitaway and everything turned out fine. Only she was still drowsy from the injection she got and was barely able to walk and fell over a few times......the poor sod!!!!
This morning however I saw this poor duck while I was running. It didn't move, not even when I car drove by very closely. So I went over, picked up the duck and brought him to the birdasylum. They checked him and he had 2 broken wings, a broken paw and beck. Poor sod too, they had to put him to sleep, but that's better than dying slowly aling side the road.

Part from my mum's bruised toe luckily no other thrilling things happened this weekend and I was still able to make some nice cards.


Vandaag een kaartje in zilver, wit en blauw. De achtergrond heb ik ingekleurd met stempelinkt. Met sjabloon balletjes gemaakt in donkerblauw en zilver. Als laatste de sneeuwstempel van viva dekor weer over het vlak gestempeld. Ik heb het vlak op een donkerblauwe ondergrond geplakt en het geheel weer op een parelmoer wit vlak. Met de hoekswirl van Impression Obsession in donkerblauw een afdruk gemaakt en opgepimpt met strassteentjes. De tekststempel is van Kaiserkraft en het meisje is van Magnolia (wie anders zou ik haast zeggen).

Today a card in silver, white and blue. I made the background with stampink. I used a folder for the little darkblue and silver balls. The snowflakes are made with a stamp by viva dekor. I put the background on some blue paper and then on some pearlescent white paper. In the corner I have used a swirl by Impression Obsession and I added some strass stones. The sentiment is by kaisercraft and this cute little dollie is by Magnolia (off course).

GREETZ

MIRANDA

7 opmerkingen:

Miranda zei

Hoi Miran, inderdaad een enerverend weekend zeg! Fijn dat je kat weer ok is! En arme eend, maar ook beter af zo en niet nog lang liggen lijden. Goed dat er mensen zijn zoals jij! Je kaart is een mooie! Mooie swirl he? En dit model doet het ook leuk. Ik heb gelukkig weer email, alles weer ok. Groetjes en voor nu even geen 'gewonden' meer he? Miranda

Chris zei

A beautiful card Miranda and such a sweet Tilda, she's one of my favourites. Love your colouring and design and the colour scheme is so pretty. Hugs, Chris :)

Annemiek zei

Pff, je bent haast weer aan het weekend toe om bij te komen! Je kaartje is ook weer een lieverd hoor!

Cards by Jol zei

wat een weekend, laat het maar gauw weer weekend zijn, daar ben je wel aan toe denk ik.
Je kaart is weer fantastisch, leuk die mooie grote swirl.
De kaarten van Harry Potter heb ik aan Anouk gegeven, Zij vind ze helemaal toppie, Anouk wil je via deze weg bedanken.
Gisteren zijn we naar de film geweest, zo spannend, nu tot juli wachten op de het laatste deel, dat is wel balen hoor.

Groetjes jolande

Neline zei

Fijn dat er zulke mensen zo als jij zijn!!
Kan me voorstellen dat het ff een giga inpak op je maakt!...nog een paar dagen en dan is het weer weekend:)
Je kaart is weer super geworden!
groetjes
Neline

Patricia zei

Zo wat een verhaal zeg Miranda.
Ik hoop dat je volgende weekend rustiger verloopt.
Je kaart is weer een beauty.
Gr. Patricia

Wil zei

hallo miranda
fijn dat twinkle weer beter is en mijn teen is ook weer goed hoor de kaart en de bal zijn beide weer mooi
veel liefs mams.
ps volgend week end rustig aan ?