Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

vrijdag 12 november 2010

stempels, stempels, nog meer stempels en andere hebbedingetjes

Gisteren gezellig met mijn mamaatje naar de Kreadoe in Utrecht geweest. Met honderden andere vrouwen schuifelden we langs de kraampjes die afgeladen waren met stempels, inkt, potloden, viltstiften, knipvellen, papier, niet te vergeten kralen en nog veel en veeeeeeeeeel meer. Heel af en toe zag je een man die dan gelijk door zijn vrouw tot tasjesdrager werd benoemd. Vaak stonden ze langs de kant met een verveeld gezicht te wachten.

Ik heb nog een hoop leuke stempels kunnen scoren, met name een paar mooie sweet pea's, krafting kimmie, Magnolia's en impression obsession. Soms waren er ook hele vreemde aanbiedingen: één doosje stazon white inkt opaque €9,95 en nam je het doosje Stazon baby blue erbij dan koste het geheel €9,50. Ja jullie lezen het goed!
In ieder geval ben ik weer voorzien van een hoop leuke spulletjes waar mee ik snel aan de slag hoop te gaan.

Yesterday I went to the biggest hobby and craftfair in Holland, the Kreadoe in Utrecht. I went together with my mum and we had a lovely time. It was extremely busy and together with hundred of other women we passed all the market stalls stuffed with stamps, ink, papers, pencils, beads and many many many more. Occasionally I spotted a man among all those woman, mostly carrying the bags of his wife and waiting (totally bored) alongside the market stalls.

Anyway, I bought myself some nice new stamps and I hardly can't wait to get started. I bought some lovely sweet peas, kraftin'kimmie, magnolia's and impression obsession.
Now and than you saw some strange offers. E.g. one inkpad (stazon opaque white) for €9,95 and if you bought baby blue as well you paid €9,50. And I did not write this down incorrectly.


Mijn nieuwe spulletjes.
My new stuff.


Naast het showen van mijn nieuwe spulletjes heb ik ook nog een eenvoudig kerstkaartje om met jullie te delen. Het is een snel kaartje om te maken en dat ik wel fijn in deze tijd als je toch flinke aantallen moet maken.

Ik heb op de achtergrond een sneeuwvlokmal van Marianne Design gebruikt en er omheen de kaart beïnkt. Daarna heb ik de sneeuwvlokken stempel van Viva Decor gebruikt in paarse inkt en de kersttekststempel uit hetzelfde pakje met fuchsia kleurige inkt er weer overheen gestempeld.
Vervolgens een Tilda uit de nieuwe serie ingekleurd en eroverheen geplakt. De sneeuw bij de voetjes is 3D sneeuw van Viva Decor.
Met de Marianne creatables nog een sneeuwvlokje gesneden en klaar is de kaart!

Part from showing my new stuff I've got another Xmas card for you. It's a quick one which is quite convenient as we all have to make lots of Xmas cards these days.

For the background I used a snowflake template by marianne design and inked the edges and around the template. Then I used a snowflake stamp by Viva Decor in purple ink and then the Xmas sentiment in fuchsia.
I also used a Tilda from Magnolia latest Xmas series. For the snow at her feet I used 3D snow from Viva Decor. For the finishing touch I made a snowflake with the big shot. And finito, card is finished.

Have a nice day!!

Miranda

6 opmerkingen:

Miranda zei

Hoi Miran, leuk was het om jullie te zien op de beurs en jammer dat ik niet wat meer tijd had om te kletsen........halen we nog wel in met onze afspraak(zsm) anders wordt het een 25 jarig plan! haha......leuke en mooie dingetjes weer gekocht he? Liefs en tot gauw, ook aan je mams, Miranda

Cards by Jol zei

jij bent lekker geslaagd, je kerstkaart vind ik schitterend.

groetjes jolande

Annemiek zei

Oh, jij bent goed geslaagd! Ik ben gisteren geweest en heb ook mijn portemonnee leeg gekregen hoor. Ik zie dat jij die gave ster-stempel hebt gekocht. Ik had hem ook in mijn mandje, mar uiteindelijk toch wat anders genomen.

Groetjes, Annemiek

Crea Astrid zei

Wat een leuke dingen heb je gekocht.
Ik heb de beurs niet over kunnen lopen, omdat het die 2 dagen dat ik er was veel te druk was. Heb de hele tijd bij de kraam geholpen.

Je heb de kaart erg mooi gemaakt. Leuk idee ook met die mal om hem te beïnkten. Is weer eens wat anders dan te borduren.
Bedankt voor de tip.

Groetjes Astrid.

Patricia zei

Hoi Miranda,

Lekker he zo geld uitgeven aan al dat moois.
Ook je kaart is heel leuk geworden.
Gr. Patricia

Wil zei

hallo miranda
dit is ook weer een hele leuke kaart
groetjes mams