Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

zondag 7 november 2010

Shining little star

Gisterenmiddag heb ik dit sterretje gemaakt, van een wc rolletje. Grappig he?
Ik heb het idee opgedaan op de site van Debbie Dolphin en vond het er erg leuk uitzien.

Als je de hele beschrijving wilt zien, ga dan naar de blog van Hobbystunter, want daar leg ik het uit aan de hand van een paar foto's, want deze ster is heel eenvoudig te maken.

Yesteday-afternoon I made this little star, made out of a toilet paper roll. Funny , isn't it?
I saw this on Debbie Dolphins blog and I thought that it looked really nice.

You can find a complete description of how to make such a lovely star on the Hobbystunter blog. With the help of some photographs Í'll tell you how to make it, because it's dead easy.

Voorkant van de ster met een Magnolia uit de laatste kerstserie en sneeuwsterren van Marianne Creatables.
Front of the star with a Magnolia from the last Christmas series and snowstars made with the diecuts by Marianne creatables.

Op de achterkant heb ik alleen nog een sneeuwvlok geplakt.
On the back I used another snowflake.

Morgen is er weer een nieuwe release van kerststempels door Spesch dus kom morgen nog een keertje langs.
Fijne zondag en veel knutselplezier!

There will be a new release of Christmas stamps by Spesch tomorrow, so don't forget to hop by.
Have a nice Sunday with a lot of Hobby/ Craftingfun!

HUGZ
Miranda

8 opmerkingen:

Annemiek zei

Wat een supergaaf idee zeg. Leuk voor de recycling ;-)
Gisteren kon ik geen reactie plaatsen, kreeg een error, maar ook dat was heel erg mooi!

Crea Astrid zei

Leuk is deze ster ook geworden. Superrrrr.
Ik zie dat je de Magnolia al gebruikt hebt. Ben je sneller dan ik. Hihihi.

Groetjes Astrid.

Lia zei

Hij is erg leuk Miranda, net als je prachtige kaarten die ik gisteren van je hebt gezien.

groetjes Lia

Patricia zei

Hoi Miranda,
Wat een super leuk idee zeg!
Groetjes Patricia

Neline zei

hartstikke leuk gedaan! Ik had hem al voorbij zien komen, en stond al op mijn lijssie:)
maarre... deze vind ik echt supersss!!
groetjes
Neline

Renkata zei

Hoi Miranda.
Wat een supergaaf idee zeg. Toppyyyy

Cards by Jol zei

wat leuk Miranda, leuke turtorial heb je er ook van gemaakt.
Mooi om voor het raam te hangen straks met de kerst.

Groetjes jolande

Wil zei

hoi miranda hijis weer erg leuk
van de week ook eens proberen
groetjes mams