Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

zaterdag 27 november 2010

PRE ORDER SPESCH DESIGNER STAMPS

Vanaf vandaag kun je al een aantal nieuwe stempels van Spesch bestellen. Het zijn 2 eenhoorns ontworpen door Sylvia. De stempels komen uit op 8 december, maar je kunt ze nu al pre-orderen. De stempels kosten dan $8 US per stuk. Vanaf 8 december zijn de stempels $10 US per stuk. Op de blog van Spesch staan een paar voorbeelden, o.a. mijn kaart met 1 van de nieuwe stempels. Ik vind het echt een super snoezige stempels.

Take your chance and pre order some of the new stamps from Spesch. Both stamps are a gorgeous unicorns designed by Sylvia. The stamps will be released on the 8th of December, but if you pre order them now you'll get a discount of $2 US. Till the 8th the stamps are $8 US dollar each. After the 8th the stamps will be $10 US each. On the Spesch blog you will find some examples with the new stamps and of the examples is mine. I really think these stamps are totally gorgeous.



Take care!!
Miranda

6 opmerkingen:

Annemiek zei

Wat een prachtige kaart Miranda! Zo schitterend gekleurd weer!

groetjes, Annemiek

Patricia zei

Hoi Miranda,

Wat een mooie kaart en een waanzinnig leuke stempel.
Ik ben aan het aftellen hoor voor je workshop.

Gr. Patricia

Cards by Jol zei

wat een supergave kaart, lieve stempel en alles zo mooi op je kart verwerkt.

groetjes jolande

Crea Astrid zei

Een hele mooie kaart, Miranda. Mooi ook hoe je embospoeder zo achter het paard hebt bewerkt met je swirlstempel. Vind de eenhoorn ook heel liefjes. Ik vind het net van vroeger de my little pony.

Groetjes Astrid.

Miep zei

Erg mooi Miranda mooi opgewerkt groetjes MiepD.

Marco Alpha zei

Hoi Miranda,
Leuk dat je weer op mijn foto's hebt gereageerd!!
Mooie kaart heb je weer gemaakt. Ook je kerstballen in je vorige bericht vind ik echt Super!!
Maar ik geloof dat je toch zelf voor Kerstvrouw moet spelen hoor, want deze mijnheer heeft helaas afgezegd voor deze rol, HOHOHO....!!!

Groetjes, Marco