Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

maandag 29 november 2010

merry christmas

Soms werkt de techniek om onduidelijke redenen niet. Mijn foto waarbij het label in de kaart zit kon niet ge-uploaded worden of het wilde niet gepubliceerd worden, laten we daar maar op houden.Ook zit ik snipverkouden thuis maar dit virus is gelukkig niet besmettelijk op bloggers. Jullie kunnen veilig mijn blogje bekijken :-)

In ieder geval vandaag weer een kerstkaartje. Ik heb voor deze kaart het prachtige kerstpapier jovial van basic grey gebruikt. Echt een superserie.

Sometimes technical items do not work without being clear why. I tried to upload a photo with the label inside the card, but no luck here or maybe it did't want to be published (that's probably the reason I guess). I also caught a cold, luckily not infectious for bloggers or what. It's safe to watch my blog :-)


Today a Xmas card, made with the awesome Xmas designerpapers by basic grey. I really love these papers.

Ik heb het model van de kaart van Astrid gekregen. De kaart is 15 cm hoog en de breedte is 5-5-10-10 (- = rillijn) . De kantjes van 10 cm vouw je dubbel en plak je op de randje onder en zij vast met tacky tape. Het label is iets smaller dan de dubbelgevouwen ruimte van 10 cm. En hup versieren maar!

Ik heb hier nog een Tilda en Edwin uit de vorige herfstserie gebruikt( was er nog niet aan toe gekomen, terwijl deze toch superleuk is).
Verder heb ik een rood lint gebruikt en de Magnolia doohickey label en een bedeltje van een (b)engeltje.

The got the card sketch from Astrid. This card is 15 cm high en width is 5-5-10-10 (- = foldingline). The edges from the 10-10 size are glued togehter with tacky tape. And the label is a tiny bit smaller than the folded 10 cm poeces. Well you're ready to decorate now.

I used Tilda and Edwin from the previous Magnolia series (autumn) (did't have time to use it and it's so gorgeous don't you think so too).
I have used a red ribbon as well and the Magnolia doohickey label. The little embellishment is a angel.


Vorige week heb ik ook nog een workshop taarten maken gedaan met collega's. Dit was erg leuk en eigenlijk was 4 uur te kort. Ik denk dat ik het vochtige koude kasteel van Woerden ook mijn kou heb opgelopen. Ach de taart zag er erg mooi uit. Helaas hou ik niet van dit soort taarten, maar ik heb er aardig wat lieve mensen blij mee gemaakt. Ik hou alleen van zelfgemaakte appeltaart.

Last week I had a workshop cake-decorating together with my colleague's. We had a great time and to be honest 4 hrs was not enough. I also think I caught my cold in the dampy chilly castle of Woerden. But anyway the cake looked nice. How it tasted I don't know, I don't like these cakes ( I only like homemade applie pie) , but I made quite a few people happy and they said it tasted very well.


TTNF
Miranda

6 opmerkingen:

Neline zei

Hey Miranda,
Geweldig leuke kaart! Leuk modelletje, ik heb hem genoteerd hoor, je ziet hem wel voorbij komen. Je taart ziet er om te smullen uit!
heel gaaf....ik lust h'm wel hoor:)
enneee......beterschap!
groetjes
Neline

Cards by Jol zei

wat een mooie kaart heb je weer gemaakt, het papier is inderdaad prachtig, en zo mooi ingekleurd, ik kijk uit naar je workshop.
De taart is een waar kunstwerkje, en jammie, jammie, jammie, ik lust het wel hoor.
fijn dat je de hanger mooi vind, ik heb het met plezier gemaakt.
Beterschap, ik hoop dat je snel weer opknapt.

groetjes jolande

Wil zei

hoi miranda ik hoop dat ik deze keer eens goed zit
met mijn reactie mooie kaart weer
en dames de taart was heerlijk mijn man wil er iedere week wel zo een . maar dat doen we niet
hoor word hij zooooooo dik.
groetjes mams

Patricia zei

He Miranda,

Ach meissie toch ik hoop dat je je snel weer beter voelt!
Je kaart is prachtig maar je taart is ook om op te vreten!!!! haha.
Tot gauw gr. Patricia

Kimberly S zei

Fabulous card Miranda, and what a gorgeous cake...wow! :)

distresseddesserts zei

Like this card. Tilda huging Edwin, so cute.
What a cake, did you make it?
/Maria