Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

vrijdag 5 november 2010

Gold Gold Gold

Vandaag een kerstkaart in wit en goud. De lay-out van de card komt uit de laatste "art specially" en sprak mij erg aan. Ik heb voor deze kaart verschillende stempels gebruikt en veel goudkleurig embossing poeder.

Today a white and golden Christmascard. De lay-out I saw in the latest edition of "art specially" and I liked it a lot. I used quite a few stamps and lots of golden embossing powder.


Ik heb wit parelmoer papier gebruikt voor de hele kaart. Op het middenstuk van de kaart heb ik de stempels van Michael Strong gebruikt (kerstbomen). De kerstbomen heb ik met embossing powder goud gemaakt. Met goudkleurige inkt de bomen licht ingekleurd. Op de achtergrond sneeuwvlokken van viva decor gestempeld met goudkleurige inkt.

I used pearlescent cardstock. On the piece of paper in the middle I used the Christmas-trees by Michael Strong. With embossing powder I gave them a nice lovely golden colour. I coloured the trees with golden ink as well. The background is made with the snowflake stamp from viva decor and golden ink.


Ik heb een Tilda uit de Magnolia kerstserie van 2009 gebruikt. De strik van Tilda heb ik met embossing poeder goud gemaakt. De schaduwen in de strik heb ik met zwart en bruine watervaste inkt gemaakt. Tilda heb ik verder crême-kleurig met schaduwen in warm grijs ingekleurd.

I used a Tilda from last year's Christmas stamps by Magnolia. Tilda's bow I embossed the golden powder. The shades in the bow I made with black and brown waterproof ink. I coloured Tilda with cream and warm grey.


have a nice day!
Miranda

4 opmerkingen:

Cards by Jol zei

wat een mooie stijlvolle kaart, zo chique.

groetjes jolande

crea-elma zei

Hoi hoi,

Wat een mooie blingbling, echt een superkerstkaart!

greets Elma

Caroline zei

Hallo Miranda

Heel mooi kaartje , ik heb hem zonet ''live'' gezien in de winkel. Ik ben gelijk op zoek naar je gegaan. Leuke site heb je! Ik wordt gelijk volger kan ik je wat beter in de gaten houden.

Groetjes Caroline

Crea Astrid zei

De kaart is echt heeeeel erg mooi. Heb hem in het echt mogen bewonderen en dan is het nog mooier.

Groetjes Astrid.