Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

woensdag 3 november 2010

Sweet Pea

Hallo allemaal, vandaag een kaartje met Sweet Pea, een leuke stempel die ik een tijdje geleden heb gekocht in Rijswijk op de creabeurs. Het zijn leuke stempels waar je je helemaal op uit kunt leven met kleurtjes. Ik heb gekozen voor mijn lievelingskleur paars.

Hi everyone, today a card with Sweet Pea, a gorgeous stamp, bought some weeks ago in Rijswijk at the hobby and craftfair. These stamps are absolutely great for coloring and fit many occasions. I choose my favorite color purple.

Voor deze kaart heb ik gebruikt/ used materials:

* wit parelmoer papier/ white pearlescent cardstock;
*scrappapier/ designer paper Bo Bunny;
*lint/ ribbon hobbywinkel;
*swirl Tim Holtz;
*bloemenpons/ flower punch Sanne creative;
*transparante hartjes bloem /transparant flower hearts paperpen viva decor.


De stempelafdruk heb ik ingekleurd met kleurpotlood, Caran D'Ache Luminance, Karismacolor, Derwent Colorsoft.

I colored the stamp with colorpencils by Caran D'Ache Luminance, Karismacolor and Derwent Colorsoft.

Have a sweet day with Sweet Pea!

see ya!!

Miranda

3 opmerkingen:

crealinedance zei

hoi Bedankt voor de link.Gr.Nel

Renkata zei

Wat een super mooi kaartje, prachtig gekleurd.
Miranda I ga naar KreaDoe zaterdag , door de week ik moest werken :(
Ik vind echt fijn that je heb mij gevraagd.
groetjes Renkata

Ms. Jen zei

I love this! It reminds me of you with your sweet kitties.