Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

dinsdag 9 november 2010

Copper dreams

Vandaag een feestelijk kaartje, met koper en goud. Ook hier heb ik weer de lay-out uit de laatste art specially gebruikt, omdat ik het zo leuk model vind.

Today I would like to share a festive card with you, in copper and gold. I've used the same lay-out from the latest art specially issue, because I'm really enjoying this one.

De basiskaart is vierkant en met scrappapier (D&W, geloof ik) beplakt. Op het middenstuk heb ik mij uitgeleefd met stempels, inkt en embossingpoeder. Ik heb de achtergrond in koper, goud en bruintinten beïnkt en met strookjes zonnestralen uitgespaard. Daarna heb ik verschillende aren in donkerbruin en met goudkleurige embossingpoeder aangebracht. Het geheel uitgesneden en op donkerbruin papier geplakt. Daarna het middenstuk op de basiskaart geplakt en er een leuk lintje erom gedaan. Uit de nieuwe kerstserie van Magnolia nog een leuk stempeltje ingekleurd en toegevoegd en klaar. Ik vond het niet nodig om hier nog bloempjes toe te voegen, maar het kan natuurlijk wel.

I've used a square card and add some nice designer papers (I think D&W but I'm not sure). For the middelpiece I've used a lot of ink, embossingpowder and some stamps. The background is in gold, copper and some browns. With some pieces of paper I spared out some sunrays.
I glued the middle piece to the square piece and add a nice ribbon to it. I've used a lovely stamp from the latest Xmas series by Magnolia as well, gave it the same colours and presto, card is finished. I didnt think it needed any flowers, but you can add some if you like off course.


Close-up stempel, ik heb de stempel gekleurd in dezelfde kleuren als de achtergrond en op het hesje nog wat stickles aangebracht.

Close-up of the stamp, I've coloured the stamp in the same colours as the background and added stickles to Tilda's shirt.


have a nice day!!

Miranda

6 opmerkingen:

Cards by Jol zei

wat ontzettend mooi gemaakt, ik kijk heel erg uit naar je workshop, inkleuren, want dat kan jij zo mooi.

groetjes jolande.

Annemiek zei

Ik had het effect van die zonnestralen pas ook ergens gezien (en als idee opgeslagen), maar deze is vele malen mooier hoor. Wat een plaatje!!!

Neline zei

wauw..wat het je dat weer prachtig gedaan zeg!!
groetjes
Neline

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart is dit, Miranda. Superssss. Leuk zo die stralen. Je bent sneller dan ik, met de Magnoilia's. Hihihi.

Groetjes Astrid.

Patricia zei

Hoi Miranda,

Wat een gave kaart zeg, waar haal je al die inspiratie vandaan joh......
Gr Patricia

Wil zei

ha die miranda
nu een kaartje die ik nog niet in het echt
gezien hebt hij is erg leuk en erg mooi.
je mams