Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

zondag 24 oktober 2010

FROSTY the SNOWMAN
Frosty the snowman is a fairy tale they say
He was made out of snow
But the children know how he came to life one day
There must of been some magic in
That ol' silk cap they found
For when they placed it on his head
He began to dance around

Vandaag eerst een leuk nieuwtje, ik ga deel uitmaken van het Hobbystunter designteam!!
SUPER LEUK, niet? Ik heb er echt zin in. Ben ook helemaal trots!

Today I will start with some good news. I will be part of the Hobbystunter designteam (my local hobby and craftshop). Isn't that great? I'm reaaly looking forward to this and I must say I'm a little proud as well......

-------------------------------------

De nieuwe serie van Magnolia is wel weer super snoezig! Het was weer moeilijk kiezen, maar ik heb me ingehouden en 2 stempels gekocht. Vandaag Tilda met een sneeuwpop, is deze niet absolutelysupercalifratilisticexpialidigorgeous? De stempel is ook erg leuk om te kleuren.

Aren't the new Christmas stamps from Magnolia great? It was hard choosing, but in the end I only bought 2. Today a card from Tilda with a snowman, isn't it absolutelysupercalifratilisticexpialidigorgeous? It was great fun coloring this stamp.



De stempel alleen is al indrukwekkend genoeg en ik heb de kaart verder eenvoudig gehouden.Because the stamp is quite impressive on it's own, I kept the card simpel (without to many embellishments).

Gebruikte materialen zijn/ Used materials:
* roomwit/ cream cardstock
* wijnrood/ winered cardstock
* scrappapier uit de / designer paper from the Jovial serie Basic Grey
* goudkleurige sneeuwvlokken/ golden snowflakes Wibra
* tekst/ sentiment computer
* lintje/ ribbon Xenos

8 opmerkingen:

Annemiek zei

Wat een prachtige kaart en gefeliciteerd met je 'stunterplekje'!!

Groetjes, Annemiek

Cards by Jol zei

gefeliciteerd Miranda.
je kaart is weer super en ik zit weer te genieten van je kleurwerk.

groetjes jolande

crea-elma zei

Hoi hoi,

Allereerst welkom als stuntertje ook, helemaal top dat je er bij bent!
En dan de kaart.............sja wat zal ik zeggen.....-)))
Om even in jouw stijl te blijven-)
helemaalsupervetvandegavegeweldig!

Tot gauw!

Crea Astrid zei

Allereerst gefeliciteerd met je plek in het Designteam.
Je kaart is weer helemaal geweldig.
Ook heel erg mooi ingekleurd, die superrr Magnolia stempel.

Groetjes Astrid.

Patricia zei

Hey Miranda
WELKOM als Stuntertje wat een aanwinst zeg dat jij er bij bent gekomen!!!!!!
Als ik je kleurwerk ziet jeuken mijn handen om je workshop te volgen.
Tot gauw Groetjes Stuntertje Patricia

Miep zei

Wat een schatje om te stelen Groetjes Miep.

wilhelmina.bosch zei

hoi miranda
wat super leuk dat je in het team van hobbystunter zit geweldig.en je kaart is ook weer super geworden groetjes mams

Maria Therese zei

Gorgeous card!!