Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

zondag 26 september 2010

Vandaag weer een stempel van Kraftin' Kimmie en ze heet Charlotte, is ze niet fantastisch. Ik vind deze stempels helemaal te gek! Ze zijn erg grappig getekend.
Today a stamp by Kraftin' Kimmie and her name is Charlotte, isn't she fantastic? I really like these stamps, the way they are drawn, absolutely gorgeous.

gebruikte materialen/ used materials:
  • roze/ pink cardstock;
  • scrappapier / designerpapers Flair Design;
  • bloemen/ flowers EK succes punch;
  • bloemblaadjes pons/ leafs punch;
  • bloempailletjes hobbywinkel/ flowerpaillets hobbyshop;
  • snijmallen / cuttingfolders Nellie Snellen;
  • label doohickey Magnolia;
  • tekststempel/ sentiment Marianne design.

De stempel van Charlotte nog een keer in close up. Ze is ingekleurd met kleurpotlood.
A close up of Charlotte, colored with colorpencils.

In december ga ik een workshop kleuren met kleurpotlood geven bij de Hobbystunter. Dus als je meer wilt leren over de techniek die ik bij het kleuren gebruik, schrijf je dan in op de website van de Hobbystunter. Bij de workshop wil ik aandacht besteden aan een paar basistechnieken en het gebruik van schaduw. De rest van de avond besteden we dan aan het inkleuren van stempelafdrukjes. Zijn er echter specifieke wensen die op het gebied van kleuren hebt, laat het me weten, dan kan ik daar ook tijd aan besteden.

In december I will organize a workshop "coloring stamps with color pencils" at the Hobbystunter, my local hobby & craftshop. Allthough I can imagine that It might be a bit far to travel just for a 2 hrs workshop, you are offcourse very welcome to join.

Take care!
Miranda

8 opmerkingen:

Neline zei

geweldig kaartje weer!! mooi ingekleurd, leuk stempeltje;)
groetjes
Neline
enne...succes met voorbereiden van de ws!

Renkata zei

Hoi Miranda, Prachtige kaartje, schiterende layout

Cards by Jol zei

wauw, ik geniet, wat mooi.
Als ik vrij ben kom ik naar de workshop, jij kleurt zo mooi.

groetjes jolande

crealinedance zei

Hoi Miranda Grappige kaart.Gr.Nel

Kimmi zei

Too cute is what I call this stamp, she is fab! I'm sure I have her tucked away somewhere... Gorgeous colours and I love the layout.

Kimmi xx

Thanks for visiting me today :o)

Annemiek zei

Prachtige kaart weer, vind die bloemetjesrand ook erg leuk gedaan!

Crea Astrid zei

Wat een lieve, grappige kaart heb je gemaakt.
Leuk ook, dat je een workshop van het inkleuren gaat geven.

Groetjes Astrid.

Patricia zei

Hoi,

WAUWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW Wat mooi weer zeg!!!!
Nou ik hoop na de workshop ook zo mooi te kunnen kleuren haha

Groetjes Patricia