Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

dinsdag 14 september 2010

Vandaag een oneindig project. Deze kaart heb ik al een tijdje geleden gemaakt, maar in verband met mijn workshop vorige week, nog niet eerder geplaatst.De workshop was erg leuk en hoewel het maken van de kaart op zich niet moeilijk is, moet je wel opletten met draaien want 1x de verkeerde kant op en je hebt een geheel nieuwe kaart.....maar op deze manier heb je eigenlijk 8 kaarten in 1.

Today a neverending project. I made this card a little while ago, but haven't been able to publish it before due to the workshop I gave last week. The workshop was great fun. Making a neverending card isn't hard, but watch out which way you turn the card, 1x the wrong way and you've got yourself a whole new card....but to be honest you've got 8 cards folded up in 1, isn't that great?
Voor de kaart heb ik zwarte cardstock gebruikt en de Capella lijn van Basic Grey.
Alle stempels zijn van Magnolia en ingekleurd met kleurpotlood. De bloemen en blaadjes zijn gemaakt met de snijmallen van Marianne Design. De organza bloemen zijn ook van Marianne Design. Lint komt van de markt.

I used black cardstock for this card and the Capella line by Basic grey. All stamps are by Magnolia and the coloring is with colorpencils. The flowers and leaves are made with the cutting folders from Marianne Design. The voile flowers are from Marianne Design as well. The ribbon is from the local market.

Voor deze kant heb ik ook bloemen gemaakt met de snijmallen van Joy. De kleine zilveren versieringen zijn van de Hobbystunter.

On this side I made flowers with the cutting folders from Joy. The small silver embellishments are bought at the Hobbystunter.

Side 3

side 4

Als iemand het patroontje wil, laat het me weten dan stuur ik het op.
If anyone wants the the instructions just let me know and I'll send it to you.


see ya
Miranda

7 opmerkingen:

Miranda zei

Ha Miran, hij is leuk geworden! Heb er een tijdje terug ook een gemaakt met Elusive stempels, maar ben er niet helemaal tevreden over, laat hem wel een keer zien...... deze vind ik in elk geval mooi geworden en het effect is steeds weer leuk, groetjes Miranda

Lia zei

Hoi Miranda,

Ik vind hem heel leuk geworden hoor, heb het patroontje een paar weken terug opgeslagen, dus.......ga ik er een keer aan beginnen.

Groetjes Lia

Crea Astrid zei

Hoi Miranda,

Wat een lievertje is het geworden. Zo gebruik je ook gelijk een heleboel Magnolia's. Zal ik ook eens moeten maken.

Groetjes Astrid.

Cards by Jol zei

Hoi Miranda, wat een topkaart en prachtig papier heb je gebruikt.

groetjes jolande

Annemiek zei

Die neverending kaarten blijven echt mooi om te kijken, maar deze is wel heel super, ook door het prachtige papier! Je mag mij het patroon wel sturen hoor!

Groetjes, Annemiek

Neline zei

wauw...hij is super hoor! en zo gebruik je gelijk veel magnolia stempels;)
groetjes
Neline

Penni zei

Wow what a clever card!!!!

Hugs
Penni
X