Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

dinsdag 28 september 2010

sweet dreams!!

Vanavond een kaartje om jullie zoete dromen toe te wensen!
Ik heb dit kaartje gemaakt met een van mijn laatste nieuwe Magnolia stempels "sleeping baby Tilda". Ik vind deze stempel wel erg supertjes snoezepoezerig lief.

Tonight a card to wish you all sweet dreams!
For this card I used one of the newest Magnolia stamps "sleeping baby Tilda". I think this stamp is absolutely totally gorgeous.

gebruikte materialen/ used materials:
* paars/ purple cardstock;
* scrappapier/ designer paper Magnolia;
* pauwenveer/ peacock feather;
*bedeltje beertje/ little bear embellishment Hobbystunter;


hugs!
Miranda


3 opmerkingen:

Annemiek zei

Ach, wat een lieverd!!! Zo heel anders als je de vleugelstjes van de baby ook in pauwekleuren doet. En die achtergrondstempels past er ook perfect bij. Een bjoetie!

Cards by Jol zei

wauw, wat een prachtkaart, gaaf gedaan met de pauwenveer en weer zo mooi ingekleurd, ik heb me opgegeven hoor voor de workshop.

groetjes jolande

Miranda zei

Hoi Miran, wat een schattie zeg! Leuk met die pauweveertjes! Groetjes, Miranda