Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

vrijdag 24 september 2010

JIPPIEEEEEEEE!! ik heb zojuist ontdekt dat ik de winnaar ben van de bloghop candy van La La Land Crafts en ik mag 3 stempels uit de collectie uitzoeken! Supergaaf niet? Ik ben echt superblij.

I just find out that I'm the winner of the bloghopcandy from La La Land Crafts and I can choose any 3 stamps from their collection, isn't that great? Supercool don't you think so! I'm so happy.

------------------------------------------------------------------------------------


Misschien komt het door het weer, maar ik ben geloof ik in mijn naturel periode beland. Hoewel ik nog niet alle kaartjes kan laten zien, heb de afgelopen dagen veel kaarten gemaakt met wit, crème en bruintinten. Leuk om mee te werken, maar ik heb vandaag nog gauw een paars kaartje gemaakt om te kijken of ik het niet verleerd ben. Deze ligt nog te drogen dus vandaag heb ik vast een kaart in bruintinten die ik graag met jullie wil delen.

Maybe it's due to the weather, but it seems that I have entered my natural period. I can't show you all the cards I made so far, but the past few days I only seem to use whites, cream and browns. Great colors to work with, but today I made a purple card just to see if I still had it. Today I would like to share with you one of the natural cards as the purple one is still drying.


Vandaag een kaart met een bungelende Edwin aan een anker. Ik vind dit echt zo'n superleuke stempel, heel grappig maar ook lief. De stempel heb ik ingekleurd met kleurpotlood op bruin pakpapier. De achtergrond is crèmekleurig papier dat ik heb bewerkt met stempels, inkt en embossingpoeder. De extra versiersels zijn een touwtje en een bedeltje in de vorm van een zeilbootje.

Today a card with Edwin dangling on an anchor. I really like this stamp, it's so cute and funny too. I colored it with colorpencils on brown package paper. The background is creamy colored paper and I used quite a few different stamps on it. I also used ink to color the paper and embossingpowder. For embellishments I used plain robe and a little sailyacht.

see ya!
take care

Miranda

5 opmerkingen:

Patricia zei

Hoi Miranda,

Ik heb al bijna 2 weken niet op de blog gezeten ivm tijdgebrek.
Maar wat een creaties heb je weer gemaakt zeg, jij bent echt een supertalent hoor! haha
En wat leuk dat je een candy gewonnen hebt SUPER!!!
Nou ik hoop je gauw weer eens te zien.

Groetjes Patricia
P.S. mijn speciale project is bijna klaar!!!!!

Annemiek zei

Wat gaaf dat je een bloghop hebt gewoonen. Ben heel benieuwd welke stempels je uit gaat kiezen! Je kaart is ook weer super en welke kleur jij ook in je handen hebt, verleren doe je het volgens mij nooit!

Groetjes, Annemiek

Cards by Jol zei

van mij mag je nog wel een poosje in je naturelperiode blijven hangen, ik vind het prachtig.
je kaart is weer fantstisch.
Van harte met je prijs, dat is niet mis 3 nieuwe stempels.

groetjes jolande

Crea Astrid zei

Gefeliciteerd met je 3 stempels die je gewonnen hetb. Zeker moeilijk kiezen voor je? Leuk hoor.

Je kaart is erg mooi geworden. De stempel van het anker heb ik toevallig vorige keer in Rijwsijk ook gekocht. Vond hem ook wel leuk om bij deze serie van de Magnolia's te gebruiken.

Groetjes Astrid.

Neline zei

Gefeliciteerd met je stempels!!
leuk voor je;)
Je kaart is weer heel mooi geworden, ik vind het super neutrale kleuren;)
groetjes
Neline