Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

donderdag 12 augustus 2010

Vandaag nog een kaartje met een nieuwe Magnolia stempel, Tilda climbing a ropeladder. Weer een hele leuke stempel natuurlijk, anders had ik 'm niet gekocht.
Ik had van vorig jaar nog leuk schelpenpapier liggen en dat kwam nu goed van pas.


Gebruikte materialen:
  • basis cardstock wit, de hoekjes voor deze kaart heb ik rond geknipt;
  • scrappapier creamotions;
  • embellishments zeemotiefjes van de Hobbystunter;
  • stempel Magnolia, ingekleurd met kleurpotlood.
Op 7 september geef ik workshop bij de Hobbystunter in het maken van een oneindige kaart. Op mijn tutorialblog (http://mirandastutorialblog.blogspot.com) kan je vast een voorproefje zien.

groetjes
Miranda


5 opmerkingen:

Patricia zei

Hoi Miranda,

Leuke kaart weer joh!
Het is gelukt hoor met de link.Bedankt weer

Groetjes Patricia

Cards by Jol zei

mooie kaart, schitterend papier Ik zal kijken of ik niet hoef te werken, dan kom ik gezellig freubelen.

groetjes jolande

Crea Astrid zei

Wat een lievertje is het weer. Hij is erg leuk geworden je kaart. Dat papier wat je bruikt hebt, heb ik ook nog liggen. Komt het toch nog van pas.

Leuke workshop ga je geven. Had een paar weken geleden ook die site van haar bekeken. Ben er alleen nog niet aan toe gekomen om hem te maken.
Maar dat komt vast nog wel.

Groetjes Astrid.

Renkata zei

Wat een mooi kaartje heb je gemaakt.

Lillemor zei

Such a nice blog you have! And so lovely cards you make! Thanks for sweet comment in my blog!
Hugs Lillemor