Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

woensdag 4 augustus 2010

Hi di hi,

als het een beetje meezit (vooral als de bezorger meewerkt) is eind van de week de nieuwe Magnolia serie "bon voyage" beschikbaar...eindelijk ik kan bijna niet meer wachten. Er zitten weer zoveel leuke stempels in deze serie.
Maar vandaag een gothic kaartje in mijn favoriete kleur paars.
Voor deze kaart heb ik weer een Sugar Nellie stempel gebruikt.

De gebruikte materialen zijn:
  • donkerpaars cardstock;
  • scrappapier van creamotion;
  • Sugar Nellie stempel / Manga girl;
  • bloempjes gemaakt met de Joy snij/emboss mal;
  • embellishments van de Hobbystunter;
  • Donkerpaars breed organzalint van Xenos;
  • zwarte plakstras, de steentjes zijn niet massief zwart maar afhankelijk van de lichtval zie je blauw, groen goud of paars, erg mooi.
Detailfoto van de mangagirl.
Deze tekst heb ik eens op een kaart gezien en opgeschreven in een boekje omdat deze mij wel aanspreekt. Ik heb de tekst met een witte gelpen geschreven.

Morgen ga ik een dagje shoppen in Amsterdam, ik ga dan zeker even langs bij Posthumus, zij hebben een prachtige collectie met stempels die ik eens van dichtbij ga bekijken.

groetjes
Miranda

2 opmerkingen:

Cards by Jol zei

Hoi Miranda, wat een plaatje heb je weer gemaakt.
Mooie tekst.
Een gezellige dag morgen.

Groetjes Jolande

Patricia zei

Hoi Hoi,

Mooie kaart weer joh!!!
Veel plezier morgen enne..... niet te veel kopen he? haha

Groetjes Patricia