Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

zondag 29 augustus 2010

Het was vandaag echt fröbelweer, wat een regen allemaal ongelooflijk!
Ik heb een hoop kaartjes kunnen maken, helaas kan ik er maar 1 met jullie delen. De anderen zijn voor de releases van 8 september en 8 oktober voor Spesch stamps, nog even wachten dus, tot die tijd hou ik ze nog even geheim.

Today was a good day for cardmaking, what a lot of rain came down today, unbelievable!
I made quite a few cards, but unfortunately I can only share one with you. The others are for Spesch Stamps for the releases of 8th Sept and 8th. So please, have a little patience until then.


Vandaag een kaartje met de Chinese Tilda, in de kleuren rood, wit en zwart. Ik had van Hero Arts nog een aantal oude stempels liggen met bamboe en en Chinees/ Japanse motiefjes en die kwamen nu prima van pas.

Today a card with Chinese Tilda in red, white and black. A few years ago I bought some Hero Arts stamps with bamboo and Chinese/ Japanese prints and they came in very conviently for this card.

Gebruikte materialen/ used materials:
  • rood en zwart / red and black cardstock;
  • glimmend wit papier/ glossy white paper;
  • snijmal bloem/ cutting folder flower Joy;
  • plak waterdruppel/ raindrop Kars;
  • parels/ pearls Hobbystunter.
Binnenkant kaart/ Inside card:
  • stempels/ stamps Magnolia + Hero Arts;
  • lintjes van de markt/ ribbons local market;
  • chinese letters plakrandje/ Chinese words sticker.

Close-up Chinese Tilda. Ik heb de stempel gekleurd met kleurpotlood. I colored the stamp with color pencils.

greetz
Miranda

10 opmerkingen:

Renkata zei

Hoi Miranda, erg mooi kaartje.
Ik vind jouw kleuren heel mooi.

Crea Astrid zei

Mooie kaart heb je weer gemaakt.
De stempels passen er ook erg goed bij.

Je maakt ons wel erg nieuwsgierig naar je andere kaarten hoor. Maar we moeten nog even wachten.....

Groetjes Astrid.

Neline zei

Prachtige kaart heb je weer gemaakt!!
super hoor, zo zie je maar...niets weggooien, komt altijd nog van pas;)
groetjes
Neline

Miranda zei

Wat een plaatje weer, inderdaad goed knutselweer vandaag, helaas is iedereen z'on beetje in de lappenmand hier. Dus meer gesnotterd dan geknutseld. Je naamgenoot, groetjes

crealinedance zei

Hoi Miranda Een super kaart

Kimberly S zei

Wow Miranda, how gorgeous!!! Your coloring is so pretty, and the layout is amazing! This is one of my favorite color combinations as well. :)

Cards by Jol zei

wat een leuke kaard, mooi oosters, leuk het rood/wit/zwart.

groetjes jolande

Annemiek zei

Wat een bjoetie, de voorkant is al heel gaaf, maar de binnenkant is top! En wat heb je Tilda weer prachtig gekleurd!

Groetjes, Annemiek

Patricia zei

Hoi,

Wat een mooie kaart zeg, enne.... dat kleuren wil ik wel leren van jou hoor.
wat zijn mijn plaatjes dan amateuristisch zeg! haha

Groetjes Patricia
P.S. ik vond het leuk dat je op de demo was

Milnie zei

wat een mooi kaartje, ik vind de kleurencombi ontzettend leuk!