Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

zaterdag 28 augustus 2010

hallo allemaal,

ik heb leuk nieuws om te vertellen, een aantal van jullie dit exemplaar al in het echt kunnen bekijken maar hieronder zie je de proefdruk van mijn eerste boekje. Een aantal jaren geleden heb ik een vogel abc getekend. Vaak kreeg ik de reactie "hier moet je een boekje van laten maken" en eindelijk is het dan nu in de maak. Een goede vriend van mij, Aad den Boer, heeft de teksten geschreven. Het is geschreven voor kinderen en verder voor iedereen die geïnteresseerd is in vogels. Na het lezen van dit boekje weet je heleboel over het leven van vogels. Zin in een voorproefje van dit alfabet en andere tekeningen, kijk dan op mijn website: www.mirandavandenbosch.nl

Hi everyone, some good news today, beneath this text you'll see a proofing of my 1st book. A few years ago I started to draw an alphabet with birds, quite a few people said that I should get it printed and finally it's there. My good friend Aad den Boer wrote the text for this book about the life of birds. It's written for children and for anyone who's interested in birds. If you want to take a better look at the birds in the alphabet or want to see some other drawings of mine visit my website at www.mirandavandenbosch.nl
Unfortunatelly the book is only avaible in Dutch, but maybe I will make an English version in the future (because e.g. the Dutch "kerkuil" is the same as the English "Barnowl" a translation would make the alphabet quite ridiculous so that means that I have to draw a new one).




En omdat dit toch een kaartenblog is, toch ook nog een kaartje vandaag.

Because this is a cardblog, I have another card for you today as well.
gebruikte materialen/ used materials:
  • donkerrood/ winered cardstock;
  • scrappapier/ designer papers Making Memories;
  • stempel/ stamp Hänglar Stänglar;
  • snijmal/ cutting folder Nellie Snellen;
  • sneeuwvlok snijmal/ snowflake cutting folder Marianne Design;
  • plakparel/ pearl Prima Marketing;
  • zijden lint/ silk ribbon.

greetz
Miranda

6 opmerkingen:

Cards by Jol zei

Je boek heb ik in het echt kunnen bewonderen, prachtig en wat kan jij ontzettend mooi tekenen.
Als je boek uit komt, zal ik hem zeker kopen.
Je kaart is echt een beauty.

groetjes jolande

crealinedance zei

Hoi Je boek is heel mooi geworden Je kan ook je eigen stempels wel kunnen ontwerpen zo goed kan je tekenen Je kaart is leuk.Gr.Nel

Patricia zei

Hoi Myranda,

Ik vind je boek echt GEWELDIG!!!!!!!
Mooie tekeningen en ik weet zeker dat het een succes wordt.
Je kaart is ook weer geweldig hoor.

Groetjes Patricia

Crea Astrid zei

Leuk hoor een eigen boekje.
Je tekeningen zijn ook echt heel erg mooi.


Groetjes Astrid.

Miranda zei

Heb het in het eggie kunnen bewonderen en wist al dat je mooi kunt tekenen en schilderen, een kroon op je werk z'on boekje! Daar kun je trots op zijn. Vast gefeliciteerd he.. groetjes Miranda D

Annemiek zei

Wat gaaf dat je een eigen boekje krijgt. Je tekeningen zijn altijd prachtig, dus dat boekje moet helemaal mooi zijn. Ik hoop het snel te kunnen bewonderen.
Enne... je kaart is ook weer supers hoor!