Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

vrijdag 13 augustus 2010

Hallo allemaal,

ik heb leuk nieuws om te vertellen. Ik ga voor 4 maanden deel uit maken van het DT van Spesch Designer Stamps. Ik ben er supertrots op zoals jullie je waarschijnlijk wel kunnen voorstellen. Mijn creaties en die van de andere DT leden kan je volgen op de blog van Spesch stamps.
Spesch is een Australische webwinkel en heeft leuke, grappige en snoezige stempels in verschillende stijlen. En ik heb super veel zin om hiermee aan de slag te gaan.

Hi everybody,
I have been chosen to join the DT of Spesch Designer Stamps for the next 4 months. As you can imagine I'm very proud of it. You will be able to see my creations and the creations of the other DT members on the Speschstamps Blog. Spesch sells funny, cute and gorgeous stamps in different styles and I'm very excited to start working with them.



tot ziens op deze blog of bij Spesch Designer Stamps
see you on this blog or on the blog of Spesch Designer Stamps

greetz
Miranda


8 opmerkingen:

Lia zei

Hoi Miranda,

Whauwww meid, dat is nog eens leuk nieuws, gefeliciteerd en ik ga je creaties ook daar volgen hoor.

Groetjes Lia

Cards by Jol zei

gefeliciteerd, uiteraard ben je er trots op, ik ga ook even daar neuzen.

groetjes jolande

Miep zei

Van harte Miranda je creativiteit wordt beloond!Super hoor kunnen we nog meer bewonderen.Groetjes Miep.

Crea Astrid zei

Hoi Miranda,

Van harte gefeliciteerd hoor. Ik heb net even op de blog zitten kijken. Deze stempels zijn ook echt jouw ding. Ik zal de blog in de gaten houden om je creaties te bewonderen. Leuk hoor.

Groetjes Astrid.

Renkata zei

Hoi Miranda,
Ik ben ook on DT.
Gefeliciteed !!!

Annemiek zei

Hoi Miranda, gefeliciteerd met je DT-lidmaatschap! Heb even rondgekeken en zo te zien is het wel jouw stijl, leuk! Je hebt weer heel veel moois gemaakt de afgelopen weken hoor!

Groetjes, Annemiek

crea-elma zei

Hoi hoi,

Had je al gezien, maar toch nog ff hier ook-))
Vind het supergaaf voor je en in mijn ogen zekers terrecht!!!
Heel veel suc6 en plezier uiteraard, kom er af en toe neuzen.

groetjes Elma

Maria Therese zei

Can't vait to see your spesch creations, welcome to the team!