Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

zondag 22 augustus 2010

hallo allemaal/ Hi everyone,
Van de week had ik een weekje vrij en toen heb ik nog een paar kerstkaarten gemaakt die ik hier met jullie wil delen. Het zijn 2 totaal verschillende kaarten, maar dat vind ik juist de uitdaging, elke keer iets anders creëren.

Last week I had a week off and I made another few Christmascards that I want to share with you today. The cards are completely different in style, but that's the challenge, to create something different every time I make a card.


gebruikte materialen/ used materials:
  • lichtbruin/ light ochre cardstock;
  • scrappapier / designer papers old vintage Marianne Design;
  • goudkleurig lint/ golden ribbon;
  • snijmal bloem/ die folder flower Marianne Design;
  • opaque bloem/ opaque flower Marianne Design;
  • plakstras/ gemstone Nellie's Choice;
  • stempel/ stamp Gorjuss Sugar Nellie;
  • labelpons/ tagpunch.
gebruikte materialen/ used materials;
  • donkerbruin/ dark brown cardstock;
  • scrappapier / designer papers Old Vintage Marianne Design;
  • pons/ punch Martha Steward Doily Lace;
  • randjes oud gemaakt met distress dingetje Tim Holz/ I gave the edges an old look with the Tim Holz distresser thingy;
  • stempel/ stamp Hänglar Stänglar;
  • snijmal sneeuwvlok/ die folder snowflake Marianne Design;
  • plakparel/ pearl Prima Marketing;
  • licht zeegroen zijden lint/ light duckegg silk ribbon;
  • labelpons/ tag punch;
  • gouden/ golden embellishment Hobbystunter.


SEE YA!!
Miranda

11 opmerkingen:

Lia zei

Hoi Niranda,

Ik vind ze allebei mooi, maar de onderste net iets mooier!!!!

Groetjes Lia

Neline zei

Hoi hoi,
Ze zijn super hoor!!!!
Allebei heel anders, maar even mooi;)
groetjes en een gezellige dag!

Annemiek zei

Zo verschillend, maar allebei toch heel erg mooi! Superkleurencombinaties weet jij toch altijd te maken!

Cards by Jol zei

ik vind alletwee de kaarten schitterend, maar de onderste...... WAUW, ik hoed zo van deze kleurencombinatie, dus deze heeft voor mij echt een heel groot WAUW effect.

groetjes jolande

Crea Astrid zei

Ik heb ze natuurlijk in het echt mogen bewonderen. Ze zijn echt helemaal superrrrr.

Groetjes Astrid.

CraftyC zei

Gorgeous cards Miranda, love the detail on the first one!
Clairex

Patricia zei

Zoooooooooooooooooooooo wat zijn ze moooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
Echt waar ik bewonder jou werk hoor.
Groetjes Patricia

Miranda zei

Hoi Miranda, ben weer terug in 't land en eerst gefeliciteer met je dt lidm.schap van Spesch. Kende het merk nog niet, leuk zeg! En natuurlijk deze 2 cuties weer heel leuk! Vooral de 2 kleurcombi! groetjes x Naamgenoot MD

crealinedance zei

Hey Miranda leuke kaartjes Gr.Nel

Crea Astrid zei

Hoi Miranda,

Ik heb het doorgegeven aan Marco hoor. Ik ga er zometeen even de laatste op zetten van zonsondergang. Hoe later het werd, hoe mooier de zonsondergang was. Ik zal je resultaat nog wel bewonderen als je het af hebt met de Magnolia's.

Groetjes Astrid.

Malin/Majamelon zei

Adorable cards! Great colouring =D

Have a great saturday!
Hugs
Malin