Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

dinsdag 3 augustus 2010

goedemorgen,
vandaag 2 nieuwe kaarten met mijn nieuwe Gorjuss en Manga stempels van Sugar Nellie. Ik vind deze stempels helemaal fantastisch, anders dan Magnolia's maar net zo leuk of misschien moet ik "gorgeous" zeggen :-)

De 1e kaart is met een Gorjuss-girl (en kat).

De gebruikte materialen zijn:
  • cardstock powder blue;
  • scrappapier van Tilda in beige en lichtblauw;
  • stempel van gorjuss/sugar nellie;
  • snijmallen van Tim Holtz en Marianne creatable;
  • bloemen snij/embossmal Joy;
  • bloemblaadjes snij/embossmal Marianne creatables;
  • de bloempjes zijn bewerkt met stempelinkt van brilliance, pearlescent beige;
  • lichtblauw lint Joy;
  • gehaakte bloempjes gemaakt door mama;
  • plakparels Prima Marketing.

De 2e kaart is met een Mangagirl.
Voor deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:
  • cardstock leapfrog;
  • scrappapier van Tilda;
  • stempel Mangagirl "april showers"/ Sugar Nellie;
  • swirlstempel met roze embossing poeder, versierd met blauwe plakstrassteentjes;
  • roze geruit lint met roosjes van de markt;
  • blaadjes lint creamarkt Rijswijk.

groetjes
Miranda

5 opmerkingen:

Lia zei

Miranda, je kaarten zijn weer even geweldig als altijd.
Vooral de bovenste heeft mijn voorkeur.

Groetjes Lia

Patricia zei

Super Bedankt voor je hulp en ik ga ff vogelen
Groetjes Patricia

crea-elma zei

Hoi hoi, ze zijn weer gaaf, vooral de bovenste en dan bedoel ik drmee de kleuren!

groetjes Elma

Cards by Jol zei

het zijn weer lieverdjes, heel mooi.

Groetjes Jolande

Renkata zei

Jouw tekeningen zijn erg mooi!