Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

zondag 8 augustus 2010

Eindelijk...de nieuwe stempels van de Magnolia serie Bon Voyage zijn binnen. We hebben er even op moeten wachten, maar nu was het dan toch zover..... ennnnnnnnnn ik ben er gelijk mee aan de slag gegaan.

De eerste kaart is met Tilda Chinagirl. Ik heb voor deze kaart geen scrappapier gebruikt, maar een supermooie achtergrondstempel van Impression Obsession, die ik afgelopen donderdag bij Posthumus in Amsterdam heb gekocht. Een grappig paisley motief dat je goed zelf kunt inkleuren.
De gebruikte materialen zijn:
  • paars cardstock;
  • stempel paisley van impression obsession ingekleurd met kleurpotlood;
  • stempel paisley motief met transparante embossingpoeder gekleurd (merk onbekend, is Amerikaans gekocht op de beurs in Zeist);
  • bloemen met snij/ embossmallen Joy;
  • paarse meeldraden van de Hobbystunter;
  • zilverkleurige embellishments van Marianne design;
  • plakparels van prima marketing;
  • roomkleurig zijden lint van de markt;
  • stempel Magnolia ingekleurd met kleurpotlood.
Nog een close-up van de stempelafdruk.


De tweede kaart voor vandaag is met Tilda de zeemeermin.
Ik vind dit een superleuke stempel, zeemeerminnen spreken altijd wel tot de verbeelding, net als elfjes en twaalfjes trouwens. Voor deze kaart heb ik een schelp uit mijn achtertuin gebruikt als inspiratie bij de stempelafdruk.

De gebruikte materialen:
  • zeegroen cardstock;
  • scrappapier Magnolia, once upon a time serie, de randjes heb ik bewerkt met de distresser van Tim Holz (een superleuk apparaatje om leuke oude randjes te maken);
  • zeegroen organza lint van de Hobbystunter;
  • lila organza/ zijden lint van Joy;
  • oude stempels, schelpen, van Hero Arts (+- 10 jaar oud);
  • stempel Magnolia ingekleurd met kleurpotlood;
Een close up van de stempelafdruk.

Aan de binnenkant van de kaart heb ik dit tekstkaartje geplakt. Ik heb met een embossinginkt pen de tekst geschreven en deze vervolgens met wit/ zilver poeder bestrooid en verwarmd.


Iedereen bedankt voor alle leuke reacties die ik altijd krijg. Leuk om te krijgen en te lezen.

groetjes
Miranda

4 opmerkingen:

Cards by Jol zei

wat mooooooooi.
vooral de bovenste kaart, wat een achtergrond, schitterend!!!!!!!

groetjes jolande

Patricia zei

Wauw wat maak jij mooie kaarten zeg!!!!
Ik vind de zeemeermin zo mooi met al die kleuren.
Groetjes Patricia

Tracey Feeger zei

Miranda what gorgeous creations. I love them both. Your colouring is sensational.

Can you please email me at booyagrl@gmail.com re: Spesch Stamps

mwah
Trace

wilhelmina.bosch zei

ze zijn weer erg mooi.wat leuk al die reactie's
groetjes van mams