Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

vrijdag 2 juli 2010

Hallo allemaal, voor degene die vandaag niet gesmolten zijn, een luchtig kaartje in zomerse kleuren. Ik had vandaag een vrije dag en na een sportief begin (om 7 uur al gaan hardlopen) en de wekelijkse boodschappen heb ik mij rond de middag in de tuin geplant met mijn hobbyspullen en daar zit ik nu (21.30 uur) nog steeds. Inmiddels met een heerlijk briesje. De konijnenbeestjes en poezenbeestjes worden weer wat actiever, want ook zij hebben de hele dag gevloerd gelegen in een beetje schaduw. Ja ja het is even afzien zo'n tropendag.

Vandaag heb ik een pergamano elfje voor jullie. Het scrappapier is van crate paper. De overige gebruikte materialen zijn:
  • bloemen - Magnolia en hobbywinkel;
  • plakparels - prima marketing;
  • meeldraden - hobbystunter;
  • zalmroze zijden lint - markt;
  • wit broderie lint - markt;
  • gaas - hobbybeurs.
De stempel heb ik ingekleurd met kleurpotlood. Ik heb het elfje op een boomstam laten zitten, in gezelschap van Knabbel en Babbel.
De vleugels heb ik deze keer een beetje opgeleukt met een patroontje omdat ik ze een beetje saai vond. Nu heeft het elfje echte vlindervleugels die prominent aanwezig zijn.



groetjes
Miranda

3 opmerkingen:

Cards by Jol zei

Wauw, wat mooi, en zo schitterend ingekleurd.

Een heel mooi sprookjestafereeltje.

Groetjes jolande

Annemiek zei

Wat een plaatje van een kaartje. Schitterend ingekleurd ook!

Groetjes, Annemiek

Milnie zei

ohhhh wat een liefie! als het goed is gaat het vandaag wat beter met jou, de katten en de konijnen door het minder warme weer!

liefs!