Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

woensdag 7 juli 2010

Hallo allemaal,

vandaag begin ik met iets anders. Ik heb de kat en hond van een vriendin getekend en zie hieronder het resultaat. Ik ben zelf wel tevreden en ik wilde het graag met jullie delen, het is wel geen kaart, maar toch. Binnenkort mag ik een labrador gaan tekenen (verjaardagskadootje van een meneer voor zijn vrouw).


Maar als afsluiter heb ik toch nog een kaartje voor jullie. Vandaag had ik een dagje vrij en toen ik vanmiddag bij de Hobbystunter langs ging, zag ik een leuke Magnolia stempel van koffers. Het is al een oude stempel uit de 2008 travelserie, maar in die tijd maakte ik nog geen kaarten en heb ik hem dus gemist. Thuis ben ik er gelijk mee aan de slag gegaan (had ik José van de Hobbystunter beloofd om as zaterdag er al een kaart mee gemaakt te hebben, bij deze ;-))


Het scrappapier op de achtergrond is van Doodlecraft, een boekje met leuke printjes. De voorgrond is gemaakt met stempels van allerlei soorten grasjes (viva decor).
De overige gebruikte materialen zijn:
  • labeltje gemaakt met pons (uit een stukje snijafval van de gestempelde grasjes);
  • blaadje met creatable van Marianne;
  • opake plastic bloempjes van Marianne design;
  • plakstras van Prima Marketing.
Zoals gewoonlijk heb ik de stempel ingekleurd met kleurpotlood. De wegwijzer op de achtergrond heb ik er bij getekend, zodat het net lijkt alsof Tilda zit te wachten op een lift. En door de gebruikte kleuren moest ik denken aan de Provence.

groetjes
Miranda

6 opmerkingen:

crea-elma zei

Hoi hoi,

Wist dat je er mee bezig was, wat een supergave *tekening*, helemaal top!

Ook je magnolia, is weer superleuk geworden,koffers heb ik ook mee-)))

greets Elma

Annemiek zei

Je tekening is helemaal super, zal je vriendin blij mee zijn zeg. En je kaart is ook leuk, lekker zomers!

Miranda zei

Hoi Miran, mooi geworden je tekening, vooral de ogen van de hond! En de kofferkaart ook schattig! Bon nuit, Miranda

Cards by Jol zei

Wauw, wat kanb jij mooi tekenen, schitterend.
Je kaart is geweldig.

Groetjes Jolande

wilhelmina.bosch zei

hoi miranda
ik probeer het nog een keer
kijken of het nu lukt
groetjes mams

hobbystunter zei

Hoi Miranda,

Je mams vertelde gisteren dat de kaart met de koffers op je blog stond.
Dat wist ik maar was nu wel HEEEEEEL nieuwsgierig geworden en ben meteen komen gluren.
OOOOO WAAAAUUUUWWWWWWW wat is die gaaf.
Mooie kleuren zeg hoe verzin je het toch telkens weer ennuhhhh......ik ga mee hoor naar de Provence.

Natuurlijk is de rest ook weer om van te kwijlen oooooo die hond wat een snoes.

Groetjes Jose